Skip to main content

מדריך לפתיחת תלונה באתר Aliexpress עליאקספרס

 |  Yossi Demri

לא קיבלתם את המוצר לאחר 3 חודשים ? קיבלתם מוצר פגום או לא תקין ? באמצעות המדריך הבא נלמד אתכם כיצד לפתוח תלונה ב- Aliexpress.

פתיחת תלונה באתר Aliexpress

אם הזמנתם מוצר מהאתר עליאקספרס ולא קיבלתם אותו לאחר 3 חודשים, או שקיבלתם מוצר פגום או לא תקין, או שבכלל קיבלתם מוצר שונה ממה שהזמנתם... אז כדאי שתשקלו לפתוח תלונה בכדי לקבל החזר כספי על ההזמנה.

חשוב להבין שאנחנו לא מעודדים לפתוח תלונה על כל דבר קטן שלא נראה לכם, ואנו גם מאוד ממליצים להיעזר בסבלנות בנושא של זמני הגעת החבילות.

אל תשכחו שלפעמים ההזמנות שלכם מתעכבות בדואר ישראל ואין זה קשור בכלל למוכר שממנו קניתם את המוצר בסין.

מדריך לפתיחת תלונה באתר Aliexpress

1. כנסו לאתר עליאקספרס Aliexpress.

2. באתר עליקספרס שימו את הסמן של העכבר על שם המשתמש שלכם --> הקליקו על ההזמנות שלי My Orders (כמתואר בתמונה מספר 1).

כניסה לאיזור ההזמנות שלי באתר עליאקספרס

תמונה מספר 1: כניסה לאיזור ההזמנות שלי באתר עליאקספרס

3. ליד ההזמנה שעליה אתם מעוניינים לפתוח תלונה, הקליקו צפה בפרטים View Details (כמתואר בתמונה מספר 2).

כניסה לפרטי ההזמנה

תמונה מספר 2: כניסה לפרטי ההזמנה

4. בחלון ההזמנה הקליקו על פתח תלונה Open Dispute (כמתואר בתמונה מספר 3).

פתיחת תלונה להזמנה שבוצעה

תמונה מספר 3: פתיחת תלונה להזמנה שבוצעה

הערה: במדריך זה נלמד אתכם כיצד לפתוח תלונה במידה והמוצר לא הגיע אליכם לאחר 3 חודשים בערך. התהליך דומה גם לתלונות משאר הסוגים.. בכל אופן אנו ממליצים לפני שפותחים תלונה לבדוק את מספר המעקב של ההזמנה באתר של דואר ישראל ולוודא שהמוצר לא נמצא בארץ.

5. בטופס התלונה בסעיף מספר 1 סמנו את האפשרות שלא קיבלתם את החבילה --> לאחר מכן באותו סעיף סמנו גם את הסיבה המפורטת לתלונה, לדוגמא: הגנת הצרכן של עליאקספרס עומדת להיגמר והחבילה עדיין לא הגיעה. (כמתואר בתמונה מספר 4).

סמנו את סיבת התלונה

תמונה מספר 4: סמנו את סיבת התלונה

6. בסעיף 2 סמנו את גובה ההחזר שאתם מעוניינים לקבל, אנחנו ביקשנו החזר מלא Full Refund, מפני שהחבילה לא הגיעה --> לאחר מכן, הקלידו את הסיבה שבגללה החלטתם לפתוח תלונה (באנגלית כמובן) --> תוכלו לצרף לתלונה שלכם תמונות (Add Attachments הוסף קבצים) וגם וידאו (מומלץ להוסיף תמונות במידה והמוצר הגיע פגום) (כמתואר בתמונה מספר 5).

סמנו את גובה ההחזר אותו אתם מעוניינים לקבל

תמונה מספר 5: סמנו את גובה ההחזר אותו אתם מעוניינים לקבל

7. לאחר שמילאתם פרטי התלונה, עברו שנית על הטופס וודאו כי כל מה שמילאתם הוא נכון --> כעת הקליקו על שלח Submit (כמתואר בתמונה מספר 6).

שליחת התלונה

תמונה מספר 6: שליחת התלונה

8. לאחר ששלחתם את התלונה, תועברו לדף ההזמנה ושם תוכלו לראות פרטים אודות התלונה (כמתואר בתמונה מספר 7).

פרטי התלונה שהוגשה

תמונה מספר 7: פרטי התלונה שהוגשה

9. בכל שלב לאחר הגשת התלונה תוכלו לשנות את פרטי התלונה על ידי הקלקה על שינוי Modify או במידה והמוצר הגיע תוכלו לבטל את התלונה על ידי הקלקה על ביטול תלונה Cancel Dispute (כמתואר בתמונה מספר 8).

שינוי או ביטול התלונה

תמונה מספר 8: שינוי או ביטול התלונה

אנו מקווים שנהניתם מהמדריך והבנתם כיצד לפתוח תלונה באתר Aliexpress במידה והמוצר לא הגיע אליכם או שהוא הגיע פגום.

מדריך וידאו לפתיחת תלונה באתר עליאקספרס Aliexpress


אם יש לכם שאלות נוספות, או במידה ותרצו לפנות אלינו בנושאים שונים..

שלחו מייל ל- This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

חפשו אותי ב- Google

| אולי יעניין אותך גם


 



הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר