Y4PC COMPUTER EXPERTS 1000 200

 

gearbest articles 


הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר


Joomla Extensions powered by Joobi

 

Written on 23/03/2017, 06:27 by Y4PC
4k-ultra-hd-resolution-explainedרזולוציית 4K אשר ידועה גם בשם Ultra HD הולכת לכבוש את שידורי הטלוויזיה ואתם בהחלט לא...
Written on 21/03/2017, 05:49 by Y4PC
how-to-control-windows-10-updatesזוכרים שמערכת ההפעלה תמיד ביצעה עדכונים בידיוק בזמן שלא מתאים לכם ? למשל במקרים...
Written on 20/03/2017, 06:31 by Y4PC
how-to-scheduled-sms-messagesרוצים לשלוח לחברה שלכם הודעת SMS רומנטית בשעה 6 בבוקר אבל לא בא לכם להתעורר...
Written on 16/03/2017, 06:26 by Y4PC
how-to-block-phone-calls-and-sms-advertiseגם לכם כל הזמן שולחים הודעות SMS מעצבנות המכילות תוכן פרסומי ? גם אליכם מתקשרים...
Written on 15/03/2017, 06:21 by Y4PC
youtube-uptime-videos-watchingגוגל מעוניינת להפוך את חווית הצפייה ביוטיוב לחברתית יותר והיא משיקה אפליקציה...
Written on 14/03/2017, 06:26 by Y4PC
how-to-add-signature-to-microsoft-outlookבואו ניקח לרגע סיטואציה שבה אתם כותבים מכתב לאיזה שהוא נמען ובסוף המכתב אתם לא...
Written on 13/03/2017, 12:21 by Y4PC
windows-10-language-changeהתקינו לכם מערכת הפעלה ברוסית, ערבית, אנגלית ואתם בכלל מבינים רק עברית ? במדריך...
Written on 07/03/2017, 06:11 by Y4PC
how-to-short-urlsשירותים לקיצורי קישורים כמו goo.gl או bitly הפכו ליותר ויותר פופולאריים בקרב...
Written on 28/02/2017, 05:47 by Y4PC
facebook-two-step-verificationחושבים שיש לכם סיסמא חזקה לפייסבוק ? אז כדאי שתדעו שהיום זה כבר לא מספיק ובטח...
Written on 21/02/2017, 06:12 by Y4PC
gmail-two-step-verificationתארו לכם שיום אחד אתם מתחברים לתיבת הג'ימייל שלכם ופתאום מגלים שמישהו הצליח...

מדריך: כיצד לפתוח תלונה נגד חנות או מוכר באמצעות פייפאל Paypal

ישנם המון אתרי קניות ברשת אשר מאפשרים לקונים לשלם באמצעות כרטיסי אשראי שונים או באמצעות השיטה המומלצת יותר שהיא פייפאל. למה מומלצת יותר ? מפני שפייפאל מספקת לכם הגנה מלאה במקרים בהם המוצר שהזמנתם דרך החנות לא הגיע, הגיע פגום או שהגיע מוצר שונה מזה שהזמנתם.

במקרים כאלו תוכלו לפתוח תלונה נגד המוכר בפייפאל ולאחר מכן היא תהפוך להיות מעין בורר בינכם שתחליט גם מה מגיע לכם.

מתי צריך לפתוח תלונה בפייפאל ?

בואו ניקח למשל מקרה לדוגמא שבו קניתם מוצר מסוים מחנות ברשת ולא קיבלתם את המוצר. דבר ראשון שתצטרכו לעשות זה לבדוק את מספר המעקב של המוצר באתר של דואר ישראלTrack17 או בכל אתר אחר שהמוכר המליץ עליו וזאת בכדי לדעת היכן המוצר נמצא.

אם אף אחד מהאתרים לא מציג מידע על המשלוח, תצטרכו לפנות למוכר או לחנות ולהסביר להם שמספר המעקב שגוי. במידה והם לא עונים או שהם עונים אבל נותנים לכם פתרונות לא הגיונים, אפשר לעבור לשלב הבא ולפתוח תלונה בפייפאל.

על ידי כך שתפתחו תלונה בפייפאל תוכלו לדרוש זיכוי על הרכישה או לחלופין לבקש מהמוכר או מהחנות שיישלחו מוצר נוסף זהה לזה שהזמנתם. דרך אגב, רק אם שילמתם באמצעות חשבון הפייפאל תוכלו לפתוח תלונה בפייפאל. אם שילמתם ישירות באמצעות ויזה, ישראכרט או כל כרטיס אשראי אחר, לא תוכלו לפתוח תלונה בפייפאל.

אם קניתם מוצר באיביי או באליאקספרס תוכלו להיעזר במדריך כיצד לפתוח תלונה נגד מוכר באיביי או כיצד לפתוח תלונה באליאקספרס.

קדימה, בואו ניתן לפייפאל לסדר לנו את העניינים

על מנת שתוכלו לפתוח תלונה בפייפאל, תצטרכו קודם להיכנס לאתר הרשמי של פייפאל ולהתחבר למשתמש שלכם.

1. בדף הראשי של החשבון חפשו את העסקה שביצעתם עם המוכר או עם החנות --> לאחר שמצאתם את העסקה, הקליקו עליה --> בפירוט של תיאור העסקה שנפתח הקליקו על דווח על בעיה.

דרך אגב, אם לא אתם ביצעתם את העסקה הקליקו על דווח על פעולה זו כבלתי-מורשית.

כיצד לדווח על בעיה בעסקה בפייפאל

דיווח על בעיה בעסקה

2. בחלון שנפתח בחרו את הסיבה שבגללה אתם מעוניינים לפתוח את התלונה:

- מחלוקת לגבי פריט, סמנו את האפשרות הזאת רק אם לא קיבלתם את הפריט שקניתם או שקיבלתם פריט שונה מהתיאור שהמוכר או החנות נתנו למוצר, לאחר מכן הקליקו על המשך.

- עסקה בלתי מורשית, סמנו את האפשרות הזאת רק אם התבצעה עסקה כלשהיא באמצעות חשבון הפייפאל שלכם ללא אישורכם, לאחר מכן הקליקו על המשך.

בדוגמא שלנו נלמד אתכם כיצד לפתוח תלונה (מחלוקת) במקרה שלא קיבלתם את המוצר או שקיבלתם מוצר שונה מהתיאור באתר.

מחלוקת לגבי פריט שלא הגיע או הגיע פריט שונה ממה שהוזמן

מחלוקת לגבי פריט

3. בחלון הבא פייפאל מבקשת מכם לבדוק את פרטי העסקה וגם לקרוא את הודעת המוכר לפני שאתם פותחים את התלונה. אם פניתם כבר מספר פעמים למוכר או לחנות והם לא הגיבו או שהם ענו תשובות שהן לא לטעמכם המשיכו בתהליך פתיחת התלונה.

גוללו את המסך כלפי מטה ובחרו את הסיבה שבגללה אתם פותחים מחלוקת:

- לא קיבלתם את הפריט.

- קיבלתם את הפריט אך הוא פגום, חסרים פריטים באריזה וכו..

בדוגמא שלנו נבחר באפשרות לא קיבלתי את הפריט --> לאחר מכן הקליקו על המשך.

מדוע אתם פותחים את המחלוקת

בחרו מדוע אתם פותחים את המחלוקת

4. כעת תצטרכו לספק פרטים נוספים אודות הרכישה. בשדה לאיזו קטגוריה שייכת הקנייה ? בחרו את הקטגוריה המתאימה ביותר למוצר שלכם.

לאחר מכן, בשדה כתוב הודעה למוכר כתבו הודעה קצרה ובה אתם מסבירים מדוע את פותחים את התלונה (באנגלית כמובן). לאחר מכן הקליקו על המשך.

כתבו הודעה לחנות או למוכר

כתבו הודעה למוכר

כל הכבוד, הצלחתם לפתוח תלונה בפייפאל. כעת תצטרכו להמתין שהמוכר או החנות יגיבו לתלונה שלכם, אם לאחר שלושה שבועות בערך הם לא יגיבו לתלונה, פייפאל תחזיר לכם את כספכם.

אם החנות או המוכר יגיבו אך הפתרון שהם סיפקו לא ימצא חן בעינכם, תוכלו להסלים את התלונה ולתת לפייפאל להחליט מי צודק. לאחר שפייפאל תגיע להחלטה היא תודיע לשני הצדדים על הפתרון שלה.

שימו לב, אנו מאוד מבקשים לא לפתוח סתם תלונות ולהשתדל להבין גם את המוכרים. אם הגעתם לפתרון עם המוכר, אל תשכחו לסגור את התלונה ולתת פידבק חיובי באתר ממנו קניתם את המוצר.

מדריך וידאו לפתיחת תלונה בפייפאל

בכדי לבדוק את סטטוס (מצב) התלונה הגיעו לחלון הראשי של חשבון הפייפאל, גוללו את המסך למטה ובחרו באפשרות עזרה ויצירת קשר --> בחלון שנפתח הקליקו על מרכז יישוב המחלוקות --> לאחר מכן תוכלו לראות את כל המקרים עליהם פתחתם תלונות.