Skip to main content

האם אפל תחליף את מחבר ה- Lightning ב- USB-C ? לפי הדיווחים החדשים, כן

 |  Yossi Demri

לפני מספר ימים, מינג צ'י קו (Ming-Chi Kuo), אנליסט ידוע מחברת TF International Securities, דיווח כי מסקר שערך עולה כי אפל (Apple) תחליף את מחבר ה- Lightning ב- USB-C בשנה הבאה.

היום, מארק גורמן (Mark Gurman), כתב טכנולוגי ותיק באתר בלומברג שיש לו ברזומה כמה וכמה דיווחים אמינים ומדוייקים, מחזק את דבריו וטוען כי אפל כבר החלה לערוך מספר ניסויים והוסיפה לדגמי אייפון (iPhone) שונים מחבר USB-C.

גורמן דיווח שאפל מפתחת גם מתאמים שיאפשרו למשתמשים לחבר אביזרים שונים המגיעים עם מחבר Lightning למכשירי האייפון החדשים שיגיעו עם מחבר USB-C. עדיין לא ידוע אם אפל תצרף את המתאם לאריזות של מכשירי האייפון או לשאר המוצרים שלה, כמו האיירפודס (Airpods) או ה- MagSafe למשל, או אם הרוכשים יצטרכו להכניס את היד לכיס ולרכוש אחד בעצמם.

לפי גורמן, ככל הנראה, מכשירי אייפון עם מחבר USB-C יגיעו לחנויות לקראת הרבעון השלישי של שנת 2023. סביר להניח שאלה יהיו מכשירי האייפון 15 שיגיעו עם המחבר החדש.

ההחלטה ליישר קו עם שאר היצרניות בשוק הסלולר נובעת מהלחץ שמפעיל האיחוד האירופאי בנושא, שהעביר חקיקה הקובעת כי כל יצרניות האלקטרוניקה חייבות לעבור לתקן אחיד (USB-C) ואסור להן לשווק מכשירים שמגיעים ללא חיבור סטנדרטי.

| אולי יעניין אותך גם


 



הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר