Y4PC COMPUTER EXPERTS 1000 200

 


הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר


Joomla Extensions powered by Joobi

Written on 05/02/2019, 06:00 by Y4PC
what-is-solo-adsבין אם אתם משווקים תוכנית שותפים כלשהי, מפרסמים או בעלי עסקים, בוודאי שמעתם על הביטוי החם היום באינטרנט - Solo Ads. כולם אומרים שזה הדבר החם...
Written on 04/02/2019, 05:44 by Yair Mohr
best-camera-phonesפעם השאלה הכי נפוצה ששמעו מומחי הסלולר הייתה "מה הטלפון הכי מהיר שיש ?". היום, כשאפילו הסמארטפונים הכי איטיים כבר מספיק טובים לרוב האנשים,...
Written on 27/01/2019, 06:19 by Michal Abramovici
application-development-courseקורס פיתוח אפליקציות יאפשר לכם להפוך רעיונות למציאות ולהשתלב בתחום פורח בעולם ההייטק. אז מה חשוב לחפש בקורס לפיתוח אפליקציות, והיכן מומלץ ללמוד...
Written on 15/01/2019, 05:43 by Michal Abramovici
business-sms-text-messaging-for-marketing-and-salesבין אם אתם משווקים את העסק שלכם או מקדמים תוכנית שותפים, להודעות הטקסט יש מגוון יתרונות שיכולים לסייע בשיווק אפקטיבי יותר. במאמר זה נסביר מה...
Written on 07/01/2019, 06:15 by Y4PC
ps4-2018-games-summary2019 כבר כאן ואין זמן טוב יותר כדי לסכם את שנת הגיימינג של 2018 שהייתה בהחלט מהטובות שידענו בעשור האחרון, במיוחד אם אתם גיימרים שמכורים לקונסולת...
Written on 02/01/2019, 05:58 by Michal Abramovici
active-trail-vs-mailerlite-marketing-softwaresניוזלטרים, דיוורים על מבצעים והעברת מסרים שיווקיים ללקוחות הם חלק בלתי נפרד ממערך השיווק בשנת 2019. אז איך עושים את זה בצורה יעילה ? אתם מוזמנים...
Written on 01/01/2019, 05:28 by Y4PC
how-to-clone-hard-drive-or-ssdאם אתם מעוניינים לשדרג את המחשב הנייד או הנייח שלכם ולהתקין כונן SSD או דיסק קשיח רגיל חדש במקום הישן שמותקן עליו, אתם יכולים לעשות זאת בצורה די...
Written on 31/12/2018, 06:21 by Yair Mohr
best-paid-cloud-storageעם כל הכבוד ל- 2, 5, 15 או אפילו 50 גיגה בייט שמציעים שירותי האחסון הפופולאריים ביותר בחינם, לאנשים רבים היום זה פשוט לא מספיק. מאות ואפילו אלפי...
Written on 25/12/2018, 05:52 by Yair Mohr
best-free-cloud-storageעל חשיבות הגיבוי כבר דיברנו וגם המלצנו לכם על כונני SSD ו- HDD חיצוניים, וכוננים חיצוניים המתחברים לרשת ומאפשרים ליצור ענן פרטי בבית שבו תוכלו...
Written on 24/12/2018, 05:46 by Yair Mohr
recommended-network-attached-storageהתוכן שלכם כבול, מילולית. לא משנה איזה כונן גיבוי ובאיזו טכנולוגיה בחרתם מהכתבה הקודמת שבה המלצנו על כונני SSD ו- HDD חיצוניים, אתם עדיין צריכים...

מה זה משפך שיווקי ואיך הוא יכול להגדיל את המכירות באתר או בעסק שלכם

אם יש לכם חנות פיזית או חנות וירטואלית, או אם אתם רוצים לעשות כסף דרך שיווק שותפים, אחד הדברים שאתם חייבים לדעת עליו הוא המשפך השיווקי. אז מה זה משפך שיווקי וכיצד הוא עובד ? משפך שיווקי או בלעז Sales Funnel, הוא התהליך שעובר אדם מסוים מהרגע שהוא פוגש בפעם הראשונה את המוצר או העסק שלכם ועד הרגע שהוא מבצע את הרכישה הראשונה דרך החנות הפיזית או הוירטואלית שלכם. 

משפך שיווקי הוא אחד הכלים השיווקיים החשובים ביותר שבעל עסק צריך ליצור ולהשתמש בו אם הוא רוצה להפוך לקוח שמתעניין במוצר שלו ללקוח שרוכש את המוצר, ולכזה שחוזר לרכוש מוצרים נוספים בחנות או באתר שלו. אם נסתכל על זה לעומק יותר נוכל לראות שבעצם כל לקוח בעולם עובר דרך איזה שהוא משפך שיווקי לפני שהוא רוכש מוצר מסוים, גם אם הוא או בעל העסק לא תמיד מודעים לכך.

אם אתם חברים בתוכנית שותפים של אתר או חברה כלשהי, אתם חייבים להטמיע את רעיון המשפך השיווקי כדי ליצור לכם רשימת תפוצה גדולה שאליה תוכל לשווק את המוצרים או השירותים שלכם. ללא המשפך השיווקי הסיכויים שלכם להצליח הם נמוכים מאוד.

אז איך עובד משפך שיווקי

השלב הראשון במשפך השיווקי הוא שלב החשיפה או המודעות - בשלב הראשון אדם כלשהו נתקל במודעה על מוצר או שירות מסוים, זה יכול להיות כאשר הוא מבצע חיפוש בגוגל, או כאשר הוא גולל את הפיד בפייסבוק או באינסטגרם. וזה יכול להיות גם כאשר הוא נוסע באוטו ועובר ליד שלט חוצות, או אפילו כאשר הוא ממתין בתחנת האוטובוס שעליה מופיעה פרסומת כלשהי. לאחר שנחשף למוצר או לשירות אותו המשווק בחר להציג לו, הוא יעבור לשלב הבא והוא שלב ההתעניינות.

טיפ למשווקים - בשלב הראשון מומלץ ליצור פרסומות מאוד מושכות ומעניינות אשר יסבירו בצורה ברורה וטובה על המוצר או השירות שלכם, אך יחד עם זאת חשוב להשאיר גם מקום לסקרנות אצל הלקוח, כך שהוא ימשיך אתכם לשלב השני.

שלב שני, שלב ההתעניינות והמחקר - לאחר שהאדם התרשם מהמוצר או מהשירות שראה בפרסומת הוא יתחיל לברר על המוצר, או על החברה שמייצרת את המוצר, או על החברה שמשווקת אותו, ואם הוא מספיק סקרן הוא יחקור על שלושת הדברים יחדיו. את החיפוש הוא יבצע בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב או במקורות מידע אחרים, כאשר במהלך הבדיקה הוא ישווה מחירים עם המתחרות, יבדוק אילו יתרונות יש למוצר שהוא ראה אל מול מוצרים אחרים דומים הקיימים בשוק, ובנוסף הוא יבדוק גם את הפופולריות והוותק של המוצר ושל החברה אשר מייצרת או משווקת אותו.

טיפ למשווקים - כדי לכבוש את הלקוח בשלב השני ולגרום לו להמשיך אתכם גם לשלב השלישי, רצוי שיהיה לכם דף מעוצב בפייסבוק הכולל את כל הפרטים החשובים על המוצר ועל החברה המשווקת אותו, ערוץ ביוטיוב הכולל סרטונים המסבירים על המוצר ועל היתרונות שלו מול המתחרים, ואתר אינטרנט או אפילו דף נחיתה שבו נמצא כל המידע על המוצר ועל החברה שמשווקת אותו.

שלב שלישי, שלב הבחירה - בשלב זה האדם סיים לעשות את שיעורי הבית שלו על המוצר, והוא החליט להתקדם עם המוצר שלכם או עם השירות שאתם מספקים. כדי לקבל פרטים נוספים על המוצר הוא ישתמש באחת מהדרכים הבאות:

1. יצור אתכם קשר טלפוני.

2. ימלא טופס באתר או בדף הנחיתה של המוצר.

3. ישלח לכם מייל.

טיפ למשווקים - רצוי מאוד שתיצרו מערכת אשר באמצעותה תוכלו לאסוף את הפרטים המלאים של הלקוח כולל שם פרטי, שם משפחה, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני וכו.. כך שתוכלו ליצור לעצמכם מאגר של לקוחות אשר מתעניינים במוצר או בשירות שלכם. גם אם אותם לקוחות לא יקנו את המוצר הספציפי שבזכותו הם הגיעו אליכם, תמיד תוכלו לבקש את הרשות שלהם לשלוח להם עדכונים על מוצרים נוספים שאתם מוכרים או שירותים נוספים שאתם מספקים.

שלב רביעי, רכישה - בשלב זה האדם המזדמן שבהתחלה רק נתקל בפרסומת שלכם בטעות או לא בטעות, החליט סוף סוף לרכוש את המוצר והפך באופן רשמי ללקוח שלכם. ישנם חנויות או אתרים שבמהלך או לאחר ההזמנה הם יציעו ללקוחות מוצרים משלימים למוצר שהם רכשו, או לחלופין יציעו להם מוצרים נוספים, או שיבקשו מהם פרטים כמו מספר טלפון וכתובת דואר אלקטרוני. תהליך אשר מייצר את השלב החמישי.

שלב חמישי, שימור לקוחות - בשלב החמישי האתר או החנות שומרים על קשר עם הלקוח לטווח הארוך. במעמד הרכישה או בסיומה הם מציעים לו מוצרים משלימים, או מוצרים נוספים, ובנוסף הם יבקשו ממנו פרטים כמו מספר טלפון או כתובת דואר אלקטרוני בכדי שיוכלו לשלוח לו עדכונים על מבצעים, ומוצרים חדשים שהגיעו לחנות, וכך לגרום לו לבוא שוב לרכוש אצלהם. 

 משפך שיווקי

משפך שיווקי, קרדיט: NEILPATEL.COM

פלטפורמות שיעזרו לכם לבנות משפכים שיווקיים יעילים בקלות

ישנם המון אתרים המציעים כלים מקצועיים ואוטומטיים לבניית משפכים שיווקיים שיביאו אחוזי המרה גבוהים במיוחד וכמות גדולה של לידים. בחלק הזה אנחנו נמליץ על שלושה אתרים כאלה כאשר שניים מהם נמצאים בחו"ל ואחד מהם הוא כחול לבן.

ClickFunnels - אתר ClickFunnels מציע את כל הכלים הנדרשים לשיווק ומכירת המוצרים באינטרנט. באמצעות האתר ניתן ליצור בקלות משפך שיווקי, דף נחיתה או אתר אינטרנט, וכל זאת באמצעות עורך ויזואלי פשוט ונוח המאפשר לגרור ולשחרר Drag and Drop תיבות הרשמה, טקסט, חלונות לסרטונים ואלמנטים עיצוביים אחרים. האתר מאפשר לכם גם לבנות מערכת שיווק אוטומטית שלאחר שתבנו אותה לא תצטרכו לעבוד יותר קשה וכל גולש שיגיע לאתר יעבור תהליך מסוים שאותו הגדרתם מראש. דרך אגב, כאן לא תמצאו תמיכה בשפה העברית.

 לאתר ClickFunnels

אקטיב טרייל ActiveTrail - גם מערכת הדיוור הישראלית שכמובן תומכת בעברית, מציעה כלים מקצועיים לבניית משפך שיווקי יעיל ואוטומטי. העורך הויזואלי של אקטיב טרייל מאפשר לכם לבנות בקלות מערכת אוטומציות עוצמתית, נוחה ואינטיליגנטית שתעבוד עבורכם. המערכת תשלח בצורה אוטומטית מיילים והודעות SMS ללקוחות שנירשמו דרך דף הנחיתה או האתר שבניתם, וכך תוכלו לשפר את אחוזי ההמרה ולהשיג הרבה יותר לידים.

לאתר ActiveTrail

Builderall - כשמו כן הוא, באמצעות המערכת המתקדמת שהאתר מציע ניתן לבנות הכל ! דפי נחיתה, אתרים, משפכים שיווקיים Sales Funnels, חנויות וירטואליות, בלוגים ותהליכים אוטומטיים. האתר מאפשר גם להטמיע את הפיקסלים של גוגל ופייסבוק, לקבל דו"חות מפורטים על פעילות הגולשים באתר, לשלוח מיילים בצורה אוטומטית, לבנות מערכת מכירות אוטומטית שתבצע פעולות מסוימות אותן תגדירו מראש, ליצור וובינרים Webinars להגדלת המכירות בעסק, לשלב את הצ'אטבוטים של פייסבוק מסנג'ר Facebook Messenger ועוד.

לאתר Builderall

לסיכום, אם הפרסום שלכם יהיה מספיק מושך ומעניין, והאתר או דף הנחיתה שלכם מעוצבים בצורה טובה ומספקים את כל המידע שהגולש צריך על המוצר או השירות שלכם, אז יש סיכוי טוב שאחוז ההמרות שלכם יהיה גבוה, תשיגו הרבה לידים, והעסק שלכם ישגשג. אם אתם רוצים לעשות לעצמכם חיים קלים יותר, אנו ממליצים לכם ליישם את שיטת המשפך השיווקי, ובנוסף לבנות מערכת אוטומטית שיודעת לשלוח מיילים והודעות SMS ללקוחות חדשים או קיימים כדי לחזק את הקשר ביניכם, אך בעיקר כדי להשיג כל מה שעסק רוצה להשיג בדרך כלל - לקוחות מרוצים ולקוחות שחוזרים לקנות שוב בחנות או באתר.

גילוי נאות, אנו מקבלים עמלה על כל הרשמה או רכישה שתבצעו באתרים המוצגים במדריך זה, והעמלה אינה מייקרת את המוצר או השירותים שאתם רוכשים מהאתרים הללו.

Comments powered by CComment