Y4PC COMPUTER EXPERTS 1000 200

 


הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר


Joomla Extensions powered by Joobi

Written on 16/04/2019, 04:33 by Y4PC
how-to-password-protect-on-folder-in-windows-10יש לכם תיקייה במחשב המכילה מידע סודי וחשוב כמו מסמכים רגישים, או תמונות וסרטונים שאתם לא רוצים שאף אחד יראה ? אז יש לנו פתרון עבורכם - במדריך...
Written on 15/04/2019, 04:35 by Y4PC
my-profit-platform-for-dropshippersאחת המשימות הקשות ביותר לסוחרים ב- ebay היא לחשב ולהבין כמה כסף החנות או החנויות שלהם מרוויחות באמת, נטו, לאחר כל ההוצאות. זאת משימה שצריך לבצע...
Written on 08/04/2019, 05:01 by Y4PC
how-to-hide-facebook-friends-postsאם ברשימת החברים שלכם בפייסבוק יש חבר או שניים (או אפילו יותר) שפעילים במיוחד בתקופת הבחירות, או כאלה שמעלים על בסיס קבוע תמונות וסרטונים שאתם...
Written on 04/04/2019, 04:43 by Y4PC
galaxy-s10-energy-ring-appתודו שאף פעם לא חשבתם שהחור של מצלמת הסלפי של הגלקסי S10 הוא שימושי באיזו שהיא צורה, כי אנחנו לא, עד ששמענו על האפליקציה הבאה - Energy...
Written on 21/03/2019, 06:55 by Ohad Klein
what-is-dark-modeבזמן האחרון כולם מדברים על ה- Dark Mode (מצב כהה או מצב חשוך) ואפילו מאמצים אותו להיות כמצב ברירת המחדל בסמארטפון, בטאבלט או במחשב שלהם. חברות...
Written on 18/03/2019, 05:35 by Y4PC
how-to-permanently-delete-files-on-usb-flash-driveאם על הדיסק און קי שלכם יש מידע חשוב כמו מסמכים, תמונות, סרטונים או קבצים אחרים שאתם רוצים למחוק לצמיתות מבלי שלאף אחד תהיה יכולת לשחזר אותם...
Written on 17/03/2019, 05:27 by Y4PC
how-to-install-graphic-cardאם החלטתם שהגיע הזמן לשדרג את כרטיס המסך הנוכחי שלכם, או אם אתם בונים מחשב חדש ואתם רוצים להתקין בעצמכם את כרטיס המסך, במדריך הבא נסביר מה צריך...
Written on 05/03/2019, 05:45 by Yair Mohr
western-digital-drives-colors-explainedמה בסך הכל ביקשתם ? לקנות כונן אחסון שיתאים לצרכים שלכם מהחברה השולטת על התחום ללא עוררין, הלוא היא Western Digital. אבל אז הסתבר לכם שיש לה כמה...
Written on 05/02/2019, 06:00 by Y4PC
what-is-solo-adsבין אם אתם משווקים תוכנית שותפים כלשהי, מפרסמים או בעלי עסקים, בוודאי שמעתם על הביטוי החם היום באינטרנט - Solo Ads. כולם אומרים שזה הדבר החם...
Written on 04/02/2019, 05:44 by Yair Mohr
best-camera-phonesפעם השאלה הכי נפוצה ששמעו מומחי הסלולר הייתה "מה הטלפון הכי מהיר שיש ?". היום, כשאפילו הסמארטפונים הכי איטיים כבר מספיק טובים לרוב האנשים,...

מה זה משפך שיווקי ואיך הוא יכול להגדיל את המכירות באתר או בעסק שלכם

אם יש לכם חנות פיזית או חנות וירטואלית, או אם אתם רוצים לעשות כסף דרך שיווק שותפים, אחד הדברים שאתם חייבים לדעת עליו הוא המשפך השיווקי. אז מה זה משפך שיווקי וכיצד הוא עובד ? משפך שיווקי או בלעז Sales Funnel, הוא התהליך שעובר אדם מסוים מהרגע שהוא פוגש בפעם הראשונה את המוצר או העסק שלכם ועד הרגע שהוא מבצע את הרכישה הראשונה דרך החנות הפיזית או הוירטואלית שלכם. 

משפך שיווקי הוא אחד הכלים השיווקיים החשובים ביותר שבעל עסק צריך ליצור ולהשתמש בו אם הוא רוצה להפוך לקוח שמתעניין במוצר שלו ללקוח שרוכש את המוצר, ולכזה שחוזר לרכוש מוצרים נוספים בחנות או באתר שלו. אם נסתכל על זה לעומק יותר נוכל לראות שבעצם כל לקוח בעולם עובר דרך איזה שהוא משפך שיווקי לפני שהוא רוכש מוצר מסוים, גם אם הוא או בעל העסק לא תמיד מודעים לכך.

אם אתם חברים בתוכנית שותפים של אתר או חברה כלשהי, אתם חייבים להטמיע את רעיון המשפך השיווקי כדי ליצור לכם רשימת תפוצה גדולה שאליה תוכל לשווק את המוצרים או השירותים שלכם. ללא המשפך השיווקי הסיכויים שלכם להצליח הם נמוכים מאוד.

אז איך עובד משפך שיווקי

השלב הראשון במשפך השיווקי הוא שלב החשיפה או המודעות - בשלב הראשון אדם כלשהו נתקל במודעה על מוצר או שירות מסוים, זה יכול להיות כאשר הוא מבצע חיפוש בגוגל, או כאשר הוא גולל את הפיד בפייסבוק או באינסטגרם. וזה יכול להיות גם כאשר הוא נוסע באוטו ועובר ליד שלט חוצות, או אפילו כאשר הוא ממתין בתחנת האוטובוס שעליה מופיעה פרסומת כלשהי. לאחר שנחשף למוצר או לשירות אותו המשווק בחר להציג לו, הוא יעבור לשלב הבא והוא שלב ההתעניינות.

טיפ למשווקים - בשלב הראשון מומלץ ליצור פרסומות מאוד מושכות ומעניינות אשר יסבירו בצורה ברורה וטובה על המוצר או השירות שלכם, אך יחד עם זאת חשוב להשאיר גם מקום לסקרנות אצל הלקוח, כך שהוא ימשיך אתכם לשלב השני.

שלב שני, שלב ההתעניינות והמחקר - לאחר שהאדם התרשם מהמוצר או מהשירות שראה בפרסומת הוא יתחיל לברר על המוצר, או על החברה שמייצרת את המוצר, או על החברה שמשווקת אותו, ואם הוא מספיק סקרן הוא יחקור על שלושת הדברים יחדיו. את החיפוש הוא יבצע בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב או במקורות מידע אחרים, כאשר במהלך הבדיקה הוא ישווה מחירים עם המתחרות, יבדוק אילו יתרונות יש למוצר שהוא ראה אל מול מוצרים אחרים דומים הקיימים בשוק, ובנוסף הוא יבדוק גם את הפופולריות והוותק של המוצר ושל החברה אשר מייצרת או משווקת אותו.

טיפ למשווקים - כדי לכבוש את הלקוח בשלב השני ולגרום לו להמשיך אתכם גם לשלב השלישי, רצוי שיהיה לכם דף מעוצב בפייסבוק הכולל את כל הפרטים החשובים על המוצר ועל החברה המשווקת אותו, ערוץ ביוטיוב הכולל סרטונים המסבירים על המוצר ועל היתרונות שלו מול המתחרים, ואתר אינטרנט או אפילו דף נחיתה שבו נמצא כל המידע על המוצר ועל החברה שמשווקת אותו.

שלב שלישי, שלב הבחירה - בשלב זה האדם סיים לעשות את שיעורי הבית שלו על המוצר, והוא החליט להתקדם עם המוצר שלכם או עם השירות שאתם מספקים. כדי לקבל פרטים נוספים על המוצר הוא ישתמש באחת מהדרכים הבאות:

1. יצור אתכם קשר טלפוני.

2. ימלא טופס באתר או בדף הנחיתה של המוצר.

3. ישלח לכם מייל.

טיפ למשווקים - רצוי מאוד שתיצרו מערכת אשר באמצעותה תוכלו לאסוף את הפרטים המלאים של הלקוח כולל שם פרטי, שם משפחה, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני וכו.. כך שתוכלו ליצור לעצמכם מאגר של לקוחות אשר מתעניינים במוצר או בשירות שלכם. גם אם אותם לקוחות לא יקנו את המוצר הספציפי שבזכותו הם הגיעו אליכם, תמיד תוכלו לבקש את הרשות שלהם לשלוח להם עדכונים על מוצרים נוספים שאתם מוכרים או שירותים נוספים שאתם מספקים.

שלב רביעי, רכישה - בשלב זה האדם המזדמן שבהתחלה רק נתקל בפרסומת שלכם בטעות או לא בטעות, החליט סוף סוף לרכוש את המוצר והפך באופן רשמי ללקוח שלכם. ישנם חנויות או אתרים שבמהלך או לאחר ההזמנה הם יציעו ללקוחות מוצרים משלימים למוצר שהם רכשו, או לחלופין יציעו להם מוצרים נוספים, או שיבקשו מהם פרטים כמו מספר טלפון וכתובת דואר אלקטרוני. תהליך אשר מייצר את השלב החמישי.

שלב חמישי, שימור לקוחות - בשלב החמישי האתר או החנות שומרים על קשר עם הלקוח לטווח הארוך. במעמד הרכישה או בסיומה הם מציעים לו מוצרים משלימים, או מוצרים נוספים, ובנוסף הם יבקשו ממנו פרטים כמו מספר טלפון או כתובת דואר אלקטרוני בכדי שיוכלו לשלוח לו עדכונים על מבצעים, ומוצרים חדשים שהגיעו לחנות, וכך לגרום לו לבוא שוב לרכוש אצלהם. 

 משפך שיווקי

משפך שיווקי, קרדיט: NEILPATEL.COM

פלטפורמות שיעזרו לכם לבנות משפכים שיווקיים יעילים בקלות

ישנם המון אתרים המציעים כלים מקצועיים ואוטומטיים לבניית משפכים שיווקיים שיביאו אחוזי המרה גבוהים במיוחד וכמות גדולה של לידים. בחלק הזה אנחנו נמליץ על שלושה אתרים כאלה כאשר שניים מהם נמצאים בחו"ל ואחד מהם הוא כחול לבן.

ClickFunnels - אתר ClickFunnels מציע את כל הכלים הנדרשים לשיווק ומכירת המוצרים באינטרנט. באמצעות האתר ניתן ליצור בקלות משפך שיווקי, דף נחיתה או אתר אינטרנט, וכל זאת באמצעות עורך ויזואלי פשוט ונוח המאפשר לגרור ולשחרר Drag and Drop תיבות הרשמה, טקסט, חלונות לסרטונים ואלמנטים עיצוביים אחרים. האתר מאפשר לכם גם לבנות מערכת שיווק אוטומטית שלאחר שתבנו אותה לא תצטרכו לעבוד יותר קשה וכל גולש שיגיע לאתר יעבור תהליך מסוים שאותו הגדרתם מראש. דרך אגב, כאן לא תמצאו תמיכה בשפה העברית.

 לאתר ClickFunnels

אקטיב טרייל ActiveTrail - גם מערכת הדיוור הישראלית שכמובן תומכת בעברית, מציעה כלים מקצועיים לבניית משפך שיווקי יעיל ואוטומטי. העורך הויזואלי של אקטיב טרייל מאפשר לכם לבנות בקלות מערכת אוטומציות עוצמתית, נוחה ואינטיליגנטית שתעבוד עבורכם. המערכת תשלח בצורה אוטומטית מיילים והודעות SMS ללקוחות שנירשמו דרך דף הנחיתה או האתר שבניתם, וכך תוכלו לשפר את אחוזי ההמרה ולהשיג הרבה יותר לידים.

לאתר ActiveTrail

Builderall - כשמו כן הוא, באמצעות המערכת המתקדמת שהאתר מציע ניתן לבנות הכל ! דפי נחיתה, אתרים, משפכים שיווקיים Sales Funnels, חנויות וירטואליות, בלוגים ותהליכים אוטומטיים. האתר מאפשר גם להטמיע את הפיקסלים של גוגל ופייסבוק, לקבל דו"חות מפורטים על פעילות הגולשים באתר, לשלוח מיילים בצורה אוטומטית, לבנות מערכת מכירות אוטומטית שתבצע פעולות מסוימות אותן תגדירו מראש, ליצור וובינרים Webinars להגדלת המכירות בעסק, לשלב את הצ'אטבוטים של פייסבוק מסנג'ר Facebook Messenger ועוד.

לאתר Builderall

לסיכום, אם הפרסום שלכם יהיה מספיק מושך ומעניין, והאתר או דף הנחיתה שלכם מעוצבים בצורה טובה ומספקים את כל המידע שהגולש צריך על המוצר או השירות שלכם, אז יש סיכוי טוב שאחוז ההמרות שלכם יהיה גבוה, תשיגו הרבה לידים, והעסק שלכם ישגשג. אם אתם רוצים לעשות לעצמכם חיים קלים יותר, אנו ממליצים לכם ליישם את שיטת המשפך השיווקי, ובנוסף לבנות מערכת אוטומטית שיודעת לשלוח מיילים והודעות SMS ללקוחות חדשים או קיימים כדי לחזק את הקשר ביניכם, אך בעיקר כדי להשיג כל מה שעסק רוצה להשיג בדרך כלל - לקוחות מרוצים ולקוחות שחוזרים לקנות שוב בחנות או באתר.

גילוי נאות, אנו מקבלים עמלה על כל הרשמה או רכישה שתבצעו באתרים המוצגים במדריך זה, והעמלה אינה מייקרת את המוצר או השירותים שאתם רוכשים מהאתרים הללו.

Comments powered by CComment