Y4PC COMPUTER EXPERTS 1000 200

 


הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר


Joomla Extensions powered by Joobi

Written on 12/11/2019, 06:36 by Y4PC
how-to-show-battery-percentage-on-samsung-galaxy-smartphoneאם יש לכם מכשיר של סמסונג שעכשיו הוצאתם מהאריזה והפעלתם בפעם הראשונה, בוודאי שמתם לב שבשורת המצב (נמצאת בחלק העליון של המסך), שבה מוצגים סמלי...
Written on 10/11/2019, 05:52 by טוני מלינקוביץ'
the-complete-guide-to-mechanical-keyboard-switches-for-gamingאת סוגי המקלדות בעולם אפשר לחלק ל- 2: המקלדות "הרגילות" שקיימות כמעט בכל בית, משרד ועסק, והמקלדות המכניות המיוצרות בעיקר עבור גיימרים. אז כמו...
Written on 07/11/2019, 06:46 by מיכל אברמוביץ'
5-reasons-why-you-should-pay-for-stock-photosעכשיו זה ברור לכולם - בדרך לעסק רווחי עוצרים במאגר תמונות. אז מדוע כל עסק זקוק למאגר תמונות לשיווק מוצלח ? ומה ההבדל בין מאגרי תמונות בתשלום...
Written on 04/11/2019, 07:41 by Y4PC
what-is-live-photos-and-how-to-use-it-on-iphoneאם גם אתם שמתם לב לעיגול המוזר שיש בחלק העליון של המסך באפליקציית המצלמה המובנית במכשיר ה- iPhone שלכם, אתם בטח סקרנים לדעת מה זה בכלל ולמה הוא...
Written on 03/11/2019, 06:15 by Y4PC
how-to-activate-whatsapp-fingerprint-authentication-on-androidסוף סוף זה הגיע, התכונה שרבים ממשתמשי האנדרואיד חיכו לה, לאחר שכבר חודשים היא זמינה במכשירי האייפון. כעת, Whatsapp מאפשרת גם למשתמשי האנדרואיד...
Written on 31/10/2019, 07:11 by Y4PC
how-to-backup-iphone-and-ipad-to-apple-icloudעדיין לא גיביתם את כל התמונות, הסרטונים, המוזיקה, המסמכים, אנשי הקשר והודעות ה- SMS שיש ב- iPhone או ב- iPad שלכם ? כדאי שתעשו זאת, ועכשיו !...
Written on 29/10/2019, 08:19 by אור קורץ
official-or-parallel-imported-phonesבשנים האחרונות שוק הסלולר הפך להיות השוק הטכנולוגי החם ביותר וזאת בזכות ההתקדמות הטכנולוגית, הרשתות החברתיות ואפליקציות שימושיות שהופכות את...
Written on 28/10/2019, 07:17 by יאיר מור
tik-tok-explainedפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, סנאפצ'ט - מידי כמה שנים (והמספר שמייצגת המילה "כמה" הולך ומצטמצם ללא הפסקה, ועוד מעט אולי עוד נצטרך להחליף גם את...
Written on 27/10/2019, 05:25 by Y4PC
fifa-ultimate-team-guide-for-beginnersהרשו לי להציג בפניכם את היהלום שבכתר של משחק הכדורגל הנמכר ביותר בעולם - Fifa Ultimate Team. כאן תוכלו לבנות את קבוצת החלומות שלכם ולהתמודד מול...
Written on 24/10/2019, 05:54 by Y4PC
whats-new-in-macos-catalinaמערכת ההפעלה החדשה של אפל, "קטלינה", שוחררה למחשבי מק ב- 7 לאוקטובר. זהו עדכון חינמי המאפשר להשתמש ב - iPad כמסך שני, לצייר על שלל אפליקציות...

שיאומי Xiaomi מסתערת לעבר המערב

"שיאומי", הגיע הזמן שתלמדו לבטא את השם הזה. אם השם הזה עדיין לא אומר לכם כלום סימן שאתם לא ממש בעניינים. ב- 14.8 פתחה ענקית הטכנולוגיה מסין חנות רשמית ראשונה בישראל. החנות מציעה מגוון עצום של מוצרים - מקומקומים, תיקים ושואבי אבק רובוטיים ועד לסמארטפונים. המגוון הגדול של המוצרים מייחד את חווית הקנייה בחנויות שלהם ברחבי העולם, ונראה כי החברה מכריזה מלחמת שליטה נגד המערב בכלל, ותאגידי ענק השולטים בו כגון סמסונג ואפל בפרט. הקמת החנות בישראל מאפשרת לשיאומי כניסה עמוקה יותר לשוק הישראלי המתוזמנת עבורה כמו שעון שוויצרי.

שיאומי שוברת שיאי מכירות בשנה האחרונה כאשר היא טוענת שהצלחתה מבוססת על שאיפה לרווח של 5% אחוזים על כלל מוצרי החומרה שלהם. אולי אין זה מקרי שאחד מסמלי החברה הוא ארנב החובש את כובע המפלגה הקומוניסטית הסינית. נכון לעכשיו שיאומי שולטת בשוק ההודי הענק וזאת בזכות הגישה של תמורה למחיר.

בישראל החברה יחסית מוכרת וכבר השנה היא הגיעה למקום השלישי בשוק הסמארטפונים הישראלי. גם באירופה החברה כבר לא זרה כפי שהייתה עד לא מזמן, וזה מתבטא בכך שהיא נמצאת כבר במקום הרביעי בשוק הסמארטפונים. המעבר מחברה שמתקשה לבטא את שמה לכזו שמתברגת בחמישייה הראשונה בשווקי סמארטפונים רבים הוא סיפור קלאסי של התרחבות גלובלית. דוגמה מובהקת לשינוי זה, היא שלאחר שנים של כנסי השקות בשפה הסינית, ההשקה הגלובאלית של מכשיר ה- Xiaomi Mi A2 הועברה בשפה האנגלית והכתוביות בסינית (במקום להיפך).

לצערי, רובנו התרגלנו לתג מחיר של 2,499 שקלים ויותר עבור סמארטפון פרימיום עם מפרט חזק. שיאומי מאתגרת את החוקים ומציבה בפני כולנו את השאלה - האם לא הגיע הזמן להיצמד לעיקרון של "תמורה למחיר" ? הצעת מחירים שוברי שוק, תואמים את המפרט והתוכנה במכשיר. מעניין כיצד הם מצליחים והאם יצליחו לשמור על רמה גבוהה של מוצרי דגל, למרות הכמות האדירה של סוגי המוצרים שהם מייצרים. או האם דווקא מגוון המוצרים הרחב, הוא זה שמאפשר להם לנקוט במודל שבו לא כל ה- "ביצים" מונחות בסל אחד. בנוסף על כך, כמות מוצרי הביניים שהחברה משיקה, בעיקר בתחום הסמארטפונים, היא אדירה. זה הוא שוק שצובר תאוצה בשנים האחרונות והמקור להתחזקות שוק הביניים הוא ההבנה שהטכנולוגיה בזמננו מפותחת מספיק כך שאין צורך במכשיר עם החומרה החזקה ביותר עבור שימוש יום - יומי.

"קריאת המלחמה" האגרסיבית האדירה של החברה מתבטאת בפתיחת המון חנויות ברחבי העולם - 234 חנויות מותג, מלבד סין שבה קיימות כ- 2000 חנויות ועוד 103 חנויות בתהליכי הקמה. יתרה מזאת, שיאומי Xiaomi מפנים כעת את ההשקות שלהם לקהל הרחב יותר (מעבר למזרח הרחוק) באמצעות שימוש בשפה האנגלית ומתן הסברים על מהות החברה. זאת במקום הצגת מוצרים וחידושים בלבד. אמצעי נוסף של החברה להגדיל את השפעתה במדינות מערביות הוא פיתוח של מכשירים גלובאליים. מכשירים אלו כוללים ממשק בשפות נוספות מלבד השפה הסינית, ובנוסף הם תומכים בכרטיסי סים SIM מכל מדינה.

האתגר הגדול ביותר העומד בפני שיאומי Xiaomi הוא חדירה חלקה לשוק האמריקאי. אין ספק שלא ממתינה לה קבלת פנים נעימה, והגיוני גם שתצפה לה אחת כזאת, כמו זו שאיימה למוטט את מותג הסמארטפונים הסיני ZTE ולכאורה גרמה לביטול ההסכם של וואווי Huawei עם שתי מפעילות סלולר גדולות. זה מסתמן כמאבק קשה אך משתלם, וזאת בשל הכסף הרב אשר נמצא בשוק זה. למעשה, החברה כבר מנסה להשיג דריסת רגל רצינית בארה"ב עם הסמארטפון החדש בשם פוקופון Pocophone. מכשיר עם מפרט מעולה אשר זהה לזה של הוואן פלוס OnePlus 6, אך בחצי ממחירו.

אם החברה תצליח להיכנס גם לשוק האמריקאי אז אין ספק שמדובר כאן על צעד ענק שיביא להתפשטות עולמית של מוצרי החברה. בינתיים נראה שהמהלכים שלה מצליחים והיא מתקדמת לקראת ה- "כיבוש העולמי" המתוכנן. כולי תקווה שהמוצרים החדשים שהיא מוציאה בקצב מסחרר, הם אכן איכותיים כפי שהיא משווקת אותם. עתה, נותר לנו רק לחכות ולראות מה יעלה בגורלה.

האם נצפה ב- 'טרנד' עולמי של ירידת מחירים בעקבות התברגות החברה בטופ העולמי ? האם מוצריה יעמדו במבחן התוצאה ? או אולי בכלל נראה מפלה של החברה במערב שתדחוף אותם להתמקד בחזרה בעיקר במדינות המזרח הרחוק. אין לדעת.. אך בינתיים אני בטוח שכולכם כבר מכירים את השם שיאומי Xiaomi.

קרדיט תמונה: אלעד בלובשטיין, TGSPOT

Comments powered by CComment