הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר


Joomla Extensions powered by Joobi

Written on 23/09/2021, 04:42 by Y4PC
how-to-uninstall-multiple-apps-at-once-on-androidניסיתם פעם להסיר מספר אפליקציות בו זמנית במכשיר האנדרואיד (Android) שלכם כדי לפנות קצת מקום בזיכרון האחסון ולא הצלחתם ? זאת מפני שפשוט לא היה...
Written on 22/09/2021, 12:34 by Y4PC
how-to-disable-screensaver-in-windows10לשומר המסך המובנה במערכת ההפעלה ווינדוס (Windows) יש שני תפקידים עיקריים: הראשון הוא לשמור על הפרטיות שלכם בזמן שאתם קמים משולחן העבודה, כך שלא...
Written on 16/09/2021, 17:01 by Y4PC
how-to-turn-on-the-flashlight-on-your-iphone-or-ipadבעלי אייפון (iPhone) ואייפד (iPad), ידעתם שבמכשיר שלכם מסתתר פנס עוצמתי ? נורית הלד (LED) שנמצאת ליד המצלמות בגב המכשיר המשמשת כפלאש של...
Written on 14/09/2021, 05:15 by Y4PC
how-to-speech-to-text-in-google-docsלא כל כך אוהבים להקליד או אולי לא יכולים להקליד בגלל איזושהי סיבה רפואית ? רוצים לסכם הרצאות ושיעורים שלמים בקלות מבלי שתצטרכו לגעת כמעט במקלדת...
Written on 12/09/2021, 04:46 by Y4PC
how-to-hide-last-seen-on-telegram-on-android-and-iphoneאפליקציות למסרים מיידיים עוקבות אחר פעילות המשתמשים ויודעות מתי הם היו מחוברים לאפליקציה ומה הסטטוס שלהם. יש מקרים שזה מאוד נוח ושימושי, אך יש...
Written on 08/09/2021, 04:50 by Y4PC
how-to-make-your-tiktok-account-privateחשבון הטיקטוק (TikTok) שלכם מוגדר אוטומטית כחשבון ציבורי כברירת מחדל, כך שכל אחד ואחת יכולים לעקוב אחריכם, לצפות בסרטונים שלכם ולקרוא את הביו...
Written on 07/09/2021, 06:59 by Y4PC
how-to-save-videos-in-tiktok-favoritesצפיתם בכל מיני סרטונים מומלצים בטיקטוק (TikTok) ופתאום נתקלתם בסרטון שתפס לכם את העין ואתם חייבים לשמור אותו ? אין צורך להוריד את הסרטון...
Written on 05/09/2021, 06:18 by Y4PC
how-to-disable-tiktok-notifications-in-android-and-iphoneנכנסים לטיקטוק (TikTok) רק כדי לעקוב אחר הזמר, הגיימר, היוטיובר או הטיקטוקר האהוב עליכם, אבל ההתראות של האפליקציה קצת מעצבנות אתכם ? טיקטוק...
Written on 02/09/2021, 05:14 by Y4PC
how-to-find-your-location-history-on-iphone-or-ipadסקרנים לדעת באילו מקומות הייתם בשבוע שעבר ? בוודאי תשמחו לשמוע (או שלא) שהאייפון או האייפד שלכם זוכר ומתעד הכל. קצת על היסטוריית מיקומים...
Written on 30/08/2021, 04:40 by Y4PC
how-to-add-a-contact-to-favorites-on-iphoneנמאס לכם לחפש את אבא, אמא או את החבר הכי טוב שלכם ברשימת אנשי הקשר בכל פעם שאתם רוצים להתקשר אליהם ? iOS מאפשרת לכם להוסיף את אנשי הקשר שאתם...

מדריך: כיצד לפתוח תלונה נגד חנות או מוכר באמצעות פייפאל Paypal

ישנם המון אתרי קניות ברשת אשר מאפשרים לקונים לשלם באמצעות כרטיסי אשראי שונים או באמצעות השיטה המומלצת יותר שהיא פייפאל. למה מומלצת יותר ? מפני שפייפאל מספקת לכם הגנה מלאה במקרים בהם המוצר שהזמנתם דרך החנות לא הגיע, הגיע פגום או שהגיע מוצר שונה מזה שהזמנתם.

במקרים כאלו תוכלו לפתוח תלונה נגד המוכר בפייפאל ולאחר מכן היא תהפוך להיות מעין בורר בינכם שתחליט גם מה מגיע לכם.

מתי צריך לפתוח תלונה בפייפאל ?

בואו ניקח למשל מקרה לדוגמא שבו קניתם מוצר מסוים מחנות ברשת ולא קיבלתם את המוצר. דבר ראשון שתצטרכו לעשות זה לבדוק את מספר המעקב של המוצר באתר של דואר ישראלTrack17 או בכל אתר אחר שהמוכר המליץ עליו וזאת בכדי לדעת היכן המוצר נמצא.

אם אף אחד מהאתרים לא מציג מידע על המשלוח, תצטרכו לפנות למוכר או לחנות ולהסביר להם שמספר המעקב שגוי. במידה והם לא עונים או שהם עונים אבל נותנים לכם פתרונות לא הגיונים, אפשר לעבור לשלב הבא ולפתוח תלונה בפייפאל.

על ידי כך שתפתחו תלונה בפייפאל תוכלו לדרוש זיכוי על הרכישה או לחלופין לבקש מהמוכר או מהחנות שיישלחו מוצר נוסף זהה לזה שהזמנתם. דרך אגב, רק אם שילמתם באמצעות חשבון הפייפאל תוכלו לפתוח תלונה בפייפאל. אם שילמתם ישירות באמצעות ויזה, ישראכרט או כל כרטיס אשראי אחר, לא תוכלו לפתוח תלונה בפייפאל.

אם קניתם מוצר באיביי או באליאקספרס תוכלו להיעזר במדריך כיצד לפתוח תלונה נגד מוכר באיביי או כיצד לפתוח תלונה באליאקספרס.

קדימה, בואו ניתן לפייפאל לסדר לנו את העניינים

על מנת שתוכלו לפתוח תלונה בפייפאל, תצטרכו קודם להיכנס לאתר הרשמי של פייפאל ולהתחבר למשתמש שלכם.

1. בדף הראשי של החשבון חפשו את העסקה שביצעתם עם המוכר או עם החנות --> לאחר שמצאתם את העסקה, הקליקו עליה --> בפירוט של תיאור העסקה שנפתח הקליקו על דווח על בעיה.

דרך אגב, אם לא אתם ביצעתם את העסקה הקליקו על דווח על פעולה זו כבלתי-מורשית.

כיצד לדווח על בעיה בעסקה בפייפאל

דיווח על בעיה בעסקה

2. בחלון שנפתח בחרו את הסיבה שבגללה אתם מעוניינים לפתוח את התלונה:

- מחלוקת לגבי פריט, סמנו את האפשרות הזאת רק אם לא קיבלתם את הפריט שקניתם או שקיבלתם פריט שונה מהתיאור שהמוכר או החנות נתנו למוצר, לאחר מכן הקליקו על המשך.

- עסקה בלתי מורשית, סמנו את האפשרות הזאת רק אם התבצעה עסקה כלשהיא באמצעות חשבון הפייפאל שלכם ללא אישורכם, לאחר מכן הקליקו על המשך.

בדוגמא שלנו נלמד אתכם כיצד לפתוח תלונה (מחלוקת) במקרה שלא קיבלתם את המוצר או שקיבלתם מוצר שונה מהתיאור באתר.

מחלוקת לגבי פריט שלא הגיע או הגיע פריט שונה ממה שהוזמן

מחלוקת לגבי פריט

3. בחלון הבא פייפאל מבקשת מכם לבדוק את פרטי העסקה וגם לקרוא את הודעת המוכר לפני שאתם פותחים את התלונה. אם פניתם כבר מספר פעמים למוכר או לחנות והם לא הגיבו או שהם ענו תשובות שהן לא לטעמכם המשיכו בתהליך פתיחת התלונה.

גוללו את המסך כלפי מטה ובחרו את הסיבה שבגללה אתם פותחים מחלוקת:

- לא קיבלתם את הפריט.

- קיבלתם את הפריט אך הוא פגום, חסרים פריטים באריזה וכו..

בדוגמא שלנו נבחר באפשרות לא קיבלתי את הפריט --> לאחר מכן הקליקו על המשך.

מדוע אתם פותחים את המחלוקת

בחרו מדוע אתם פותחים את המחלוקת

4. כעת תצטרכו לספק פרטים נוספים אודות הרכישה. בשדה לאיזו קטגוריה שייכת הקנייה ? בחרו את הקטגוריה המתאימה ביותר למוצר שלכם.

לאחר מכן, בשדה כתוב הודעה למוכר כתבו הודעה קצרה ובה אתם מסבירים מדוע את פותחים את התלונה (באנגלית כמובן). לאחר מכן הקליקו על המשך.

כתבו הודעה לחנות או למוכר

כתבו הודעה למוכר

כל הכבוד, הצלחתם לפתוח תלונה בפייפאל. כעת תצטרכו להמתין שהמוכר או החנות יגיבו לתלונה שלכם, אם לאחר שלושה שבועות בערך הם לא יגיבו לתלונה, פייפאל תחזיר לכם את כספכם.

אם החנות או המוכר יגיבו אך הפתרון שהם סיפקו לא ימצא חן בעינכם, תוכלו להסלים את התלונה ולתת לפייפאל להחליט מי צודק. לאחר שפייפאל תגיע להחלטה היא תודיע לשני הצדדים על הפתרון שלה.

שימו לב, אנו מאוד מבקשים לא לפתוח סתם תלונות ולהשתדל להבין גם את המוכרים. אם הגעתם לפתרון עם המוכר, אל תשכחו לסגור את התלונה ולתת פידבק חיובי באתר ממנו קניתם את המוצר.

מדריך וידאו לפתיחת תלונה בפייפאל

בכדי לבדוק את סטטוס (מצב) התלונה הגיעו לחלון הראשי של חשבון הפייפאל, גוללו את המסך למטה ובחרו באפשרות עזרה ויצירת קשר --> בחלון שנפתח הקליקו על מרכז יישוב המחלוקות --> לאחר מכן תוכלו לראות את כל המקרים עליהם פתחתם תלונות.

 

Comments powered by CComment