הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר


Joomla Extensions powered by Joobi

Written on 26/06/2022, 05:03 by Y4PC
how-to-disable-origin-notificationsהתראות יכולות להיות מאוד מציקות לפעמים אבל גם מאוד יעילות כאשר הן מתריעות על דברים חשובים. בתוכנת אוריג'ין יש אזור ייעודי המוקדש כולו לנושא...
Written on 23/06/2022, 05:06 by Y4PC
disable-information-sharing-with-originכמעט כל חברה היום רוצה שהמשתמשים והלקוחות שלה ישתפו איתה מידע. בין אם זה מידע אישי או בין אם זה מידע שקשור לתוכנה, לאפליקציה או לכל שירות אחר...
Written on 21/06/2022, 04:03 by Y4PC
how-to-create-new-game-folder-for-originנגמר לכם המקום הפנוי בכונן שבו נמצאת תיקיית המשחקים של אוריג'ין (Origin) ? אל דאגה ! תוכנת אוריג'ין מאפשרת לכם ליצור תיקיית משחקים חדשה בכונן...
Written on 19/06/2022, 05:17 by Y4PC
text-to-speech-online-converterTTS או בשמה המלא text-to-speech, היא טכנולוגיה הממירה טקסט לדיבור ומסוגלת להקריא מילים ומשפטים בקול רם. בטכנולוגיה הזו משתמשים בעיקר אנשים בעלי...
Written on 16/06/2022, 04:38 by Y4PC
how-to-remove-unwanted-objects-from-photos-with-magic-eraserמכירים את זה שחבר שלכם מצלם אתכם במקום מאוד יפה ואחרי שהוא שולח לכם את התמונה אתם פתאום שמים לב שנדחפו אליה אנשים שאתם לא מכירים או מופיעים בה...
Written on 15/06/2022, 05:26 by Y4PC
5-tips-and-tricks-for-steamסטים (Steam) היא הפלטפורמה המובילה כיום בתחום הגיימינג למחשבים נייחים וניידים. היא משמשת גם כחנות לרכישת משחקים וגם מאפשרת לגיימרים לשחק דרכה...
Written on 12/06/2022, 04:45 by Y4PC
how-to-enable-dark-mode-in-firefoxיש לא מעט אנשים שלא מסוגלים לעבוד בלי מצב כהה. הוא מקל על העיניים בלילה או כשהחדר חשוך, משפר את נראות הטקסט וגם מאריך את חיי הסוללה במחשבים...
Written on 09/06/2022, 03:48 by Y4PC
how-to-see-song-lyrics-on-spotifyמכירים את זה שלפעמים יוצא לכם להתווכח עם חבר על מילים של שיר מסוים ? ספוטיפיי (Spotify) מאפשרת לכם לראות את המילים של השיר המתנגן באפליקציה, כך...
Written on 06/06/2022, 04:23 by Y4PC
how-to-find-your-wifi-password-on-a-windows-10-pcמכירים את זה שחבר בעבודה או מישהו בבית הקפה שואלים אתכם מה הסיסמא של הוויי פיי (WiFi) ? ולמרות שאתם מחוברים אליה עם המחשב הנייד או הנייח שלכם...
Written on 01/06/2022, 05:04 by Y4PC
how-to-create-additional-steam-library-foldersמשחקים תופסים המון מקום בכונן הקשיח שבו הם מותקנים, במיוחד משחקי AAA. לפעמים מדובר "רק" בכמה עשרות גיגות ולפעמים מדובר במאות גיגות שמוקדשים אך...

מדריך: כיצד לפתוח תלונה נגד חנות או מוכר באמצעות פייפאל Paypal

ישנם המון אתרי קניות ברשת אשר מאפשרים לקונים לשלם באמצעות כרטיסי אשראי שונים או באמצעות השיטה המומלצת יותר שהיא פייפאל. למה מומלצת יותר ? מפני שפייפאל מספקת לכם הגנה מלאה במקרים בהם המוצר שהזמנתם דרך החנות לא הגיע, הגיע פגום או שהגיע מוצר שונה מזה שהזמנתם.

במקרים כאלו תוכלו לפתוח תלונה נגד המוכר בפייפאל ולאחר מכן היא תהפוך להיות מעין בורר בינכם שתחליט גם מה מגיע לכם.

מתי צריך לפתוח תלונה בפייפאל ?

בואו ניקח למשל מקרה לדוגמא שבו קניתם מוצר מסוים מחנות ברשת ולא קיבלתם את המוצר. דבר ראשון שתצטרכו לעשות זה לבדוק את מספר המעקב של המוצר באתר של דואר ישראלTrack17 או בכל אתר אחר שהמוכר המליץ עליו וזאת בכדי לדעת היכן המוצר נמצא.

אם אף אחד מהאתרים לא מציג מידע על המשלוח, תצטרכו לפנות למוכר או לחנות ולהסביר להם שמספר המעקב שגוי. במידה והם לא עונים או שהם עונים אבל נותנים לכם פתרונות לא הגיונים, אפשר לעבור לשלב הבא ולפתוח תלונה בפייפאל.

על ידי כך שתפתחו תלונה בפייפאל תוכלו לדרוש זיכוי על הרכישה או לחלופין לבקש מהמוכר או מהחנות שיישלחו מוצר נוסף זהה לזה שהזמנתם. דרך אגב, רק אם שילמתם באמצעות חשבון הפייפאל תוכלו לפתוח תלונה בפייפאל. אם שילמתם ישירות באמצעות ויזה, ישראכרט או כל כרטיס אשראי אחר, לא תוכלו לפתוח תלונה בפייפאל.

אם קניתם מוצר באיביי או באליאקספרס תוכלו להיעזר במדריך כיצד לפתוח תלונה נגד מוכר באיביי או כיצד לפתוח תלונה באליאקספרס.

קדימה, בואו ניתן לפייפאל לסדר לנו את העניינים

על מנת שתוכלו לפתוח תלונה בפייפאל, תצטרכו קודם להיכנס לאתר הרשמי של פייפאל ולהתחבר למשתמש שלכם.

1. בדף הראשי של החשבון חפשו את העסקה שביצעתם עם המוכר או עם החנות --> לאחר שמצאתם את העסקה, הקליקו עליה --> בפירוט של תיאור העסקה שנפתח הקליקו על דווח על בעיה.

דרך אגב, אם לא אתם ביצעתם את העסקה הקליקו על דווח על פעולה זו כבלתי-מורשית.

כיצד לדווח על בעיה בעסקה בפייפאל

דיווח על בעיה בעסקה

2. בחלון שנפתח בחרו את הסיבה שבגללה אתם מעוניינים לפתוח את התלונה:

- מחלוקת לגבי פריט, סמנו את האפשרות הזאת רק אם לא קיבלתם את הפריט שקניתם או שקיבלתם פריט שונה מהתיאור שהמוכר או החנות נתנו למוצר, לאחר מכן הקליקו על המשך.

- עסקה בלתי מורשית, סמנו את האפשרות הזאת רק אם התבצעה עסקה כלשהיא באמצעות חשבון הפייפאל שלכם ללא אישורכם, לאחר מכן הקליקו על המשך.

בדוגמא שלנו נלמד אתכם כיצד לפתוח תלונה (מחלוקת) במקרה שלא קיבלתם את המוצר או שקיבלתם מוצר שונה מהתיאור באתר.

מחלוקת לגבי פריט שלא הגיע או הגיע פריט שונה ממה שהוזמן

מחלוקת לגבי פריט

3. בחלון הבא פייפאל מבקשת מכם לבדוק את פרטי העסקה וגם לקרוא את הודעת המוכר לפני שאתם פותחים את התלונה. אם פניתם כבר מספר פעמים למוכר או לחנות והם לא הגיבו או שהם ענו תשובות שהן לא לטעמכם המשיכו בתהליך פתיחת התלונה.

גוללו את המסך כלפי מטה ובחרו את הסיבה שבגללה אתם פותחים מחלוקת:

- לא קיבלתם את הפריט.

- קיבלתם את הפריט אך הוא פגום, חסרים פריטים באריזה וכו..

בדוגמא שלנו נבחר באפשרות לא קיבלתי את הפריט --> לאחר מכן הקליקו על המשך.

מדוע אתם פותחים את המחלוקת

בחרו מדוע אתם פותחים את המחלוקת

4. כעת תצטרכו לספק פרטים נוספים אודות הרכישה. בשדה לאיזו קטגוריה שייכת הקנייה ? בחרו את הקטגוריה המתאימה ביותר למוצר שלכם.

לאחר מכן, בשדה כתוב הודעה למוכר כתבו הודעה קצרה ובה אתם מסבירים מדוע את פותחים את התלונה (באנגלית כמובן). לאחר מכן הקליקו על המשך.

כתבו הודעה לחנות או למוכר

כתבו הודעה למוכר

כל הכבוד, הצלחתם לפתוח תלונה בפייפאל. כעת תצטרכו להמתין שהמוכר או החנות יגיבו לתלונה שלכם, אם לאחר שלושה שבועות בערך הם לא יגיבו לתלונה, פייפאל תחזיר לכם את כספכם.

אם החנות או המוכר יגיבו אך הפתרון שהם סיפקו לא ימצא חן בעינכם, תוכלו להסלים את התלונה ולתת לפייפאל להחליט מי צודק. לאחר שפייפאל תגיע להחלטה היא תודיע לשני הצדדים על הפתרון שלה.

שימו לב, אנו מאוד מבקשים לא לפתוח סתם תלונות ולהשתדל להבין גם את המוכרים. אם הגעתם לפתרון עם המוכר, אל תשכחו לסגור את התלונה ולתת פידבק חיובי באתר ממנו קניתם את המוצר.

מדריך וידאו לפתיחת תלונה בפייפאל

בכדי לבדוק את סטטוס (מצב) התלונה הגיעו לחלון הראשי של חשבון הפייפאל, גוללו את המסך למטה ובחרו באפשרות עזרה ויצירת קשר --> בחלון שנפתח הקליקו על מרכז יישוב המחלוקות --> לאחר מכן תוכלו לראות את כל המקרים עליהם פתחתם תלונות.

 

Comments powered by CComment