Skip to main content

המדריך לדירוג מוכרים Ebay באיביי

 |  Yossi Demri

קניתם מוצר באי ביי ? החבילה הגיעה אליכם במהירות וללא שום פגם ? מצוין !! כך תשאירו פידבק למוכר ב- Ebay.

למה צריך לדרג מוכרים באיביי Ebay 

הזמנתם מוצר באי ביי ? המוכר מיד שלח לכם את החבילה ? המוצר הגיע אליכם הביתה במהירות וללא פגם ?? מצוין !! מומלץ מאוד להשאיר פידבק חיובי למוכר.

באיביי Ebay ניתן ואפילו מומלץ להשאיר למוכרים פידבק חיובי ניטרלי או שלילי. כמו כן גם ניתן לדרג את המוכרים בכוכבים לפי חווית הקניה שהייתה לכם.

חשוב מאוד לדרג כל רכישה באיביי מהסיבה הפשוטה שגם קונים אחרים יוכלו לדעת האם כדאי לרכוש מוצרים מאותו מוכר או האם לוותר על רכישה ממוכר איתו הייתה לכם חווית קנייה לא נעימה.

דרך אגב, אם הייתה לכם חווית קנייה לא נעימה עם מוכר מסויים, מומלץ לקרוא את המדריך לפתיחת תלונה נגד מוכר באיביי וקבלת החזר כספי.

כיצד לדרג מוכרים באיביי Ebay

1. התחברו למשתמש שלכם בחשבון האיביי Ebay (כמתואר בתמונה מספר 1).

התחברות לחשבון המשתמש באיביי

תמונה מספר 1: התחברות לחשבון המשתמש באיביי Ebay

2. בתפריט הקליקו על My eBay --> לאחר מכן הקליקו על Purchase history (כמתואר בתמונה מספר 2).

 

 כניסה לאיזור הרכישות באיביי Ebay

תמונה מספר 2: כניסה לאיזור הרכישות באיביי Ebay

3. גללו את המסך למוצר עליו תרצו לפתוח תיק נגד המוכר --> ליד המוצר הקליקו כל Leave feedback (כמתואר בתמונה מספר 3).

פידבק למוכר

תמונה מספר 3: פידבק Feedback למוכר

4. באפשרות Rate this transaction דרגו את חווית הרכישה מהמוכר, ובחרו האם היא הייתה חיובית Positive, ניטרלית Neutral (לא חיובי ולא שלילי) או שלילית Negative --> בשדה Tell us more כתבו את דעתכם על המוכר והמוצר (באנגלית כמובן), לדוגמא: Thank you very much, great item !! (כמתואר בתמונה מספר 4).

הערה: לפני שמשאירים תגובה ניטרלית או שלילית למוכר, מומלץ מאוד לנסות ולפתור איתו את הבעיה דרך התכתבות בהודעות. אם אינכם מגיעים יחד לפיתרון, השאירו למוכר פידבק עם דעתכם הכנה.

פידבק חיובי, ניטרלי או שלילי למוכר באיביי Ebay

תמונה מספר 4: פידבק חיובי, ניטרלי או שלילי למוכר באיביי Ebay

5. כעת איביי שואלים האם קיבלתם את המוצר בידיוק בזמן שהמוכר ציין ברכישה --> הקליקו על Yes או No (כמתואר בתמונה מספר 5).

סמנו האם קיבלתם את המוצר בזמן

תמונה מספר 5: האם קיבלתם את המוצר בזמן ?

6. דרגו את המוכר בכוכבים, כעת יוצגו לפניכם כ-4 שאלות שאותן תצטרכו לדרג מ-1 ועד 5 כוכבים (5 כוכבים זה הדירוג הכי גבוה שניתן לתת).

- בשאלה הראשונה, איביי Ebay שואלים עד כמה מדויק היה התיאור שהמוכר רשם בדף המוצר, הקליקו על מספר הכוכבים אותו אתם מעוניינים להעניק למוכר (כמתואר בתמונה מספר 6).

- בשאלה השניה, איביי Ebay שואלים עד כמה אתם מרוצים מהתקשורת שלכם עם המוכר שמתבצעת בדרך כלל בהודעות פרטיות, גם כאן הקליקו על מספר הכוכבים אותו אתם מעוניינים להעניק למוכר (כמתואר בתמונה מספר 6).

- בשאלה השלישית, איביי Ebay שואלים באיזו מהירות המוכר שלח את המוצר לאחר ששילמתם עליו, לדוגמא: אם המוכר שלח את המוצר עד 3 ימים מהזמן בו שילמתם עליו, מומלץ לתת לו דירוג של 5 כוכבים (כמתואר בתמונה מספר 6).

- בשאלה הרביעית, איביי Ebay שואלים כמה הגיונית הייתה עלות מחיר המשלוח של המוצר. שאלה זאת לא תמיד זמינה לדירוג מהסיבה שאם הזמנתם מוצר וביקשתם משלוח חינם, לא תוכלו לדרג את העלות של מחיר המשלוח או הטיפול במוצר (כמתואר בתמונה מספר 6).

לאחר שדירגתם בכוכבים את כל השאלות, הקליקו על Leave feedback בכדי לאשר ולשלוח לאיביי את הפידבק שלכם על המוכר (כמתואר בתמונה מספר 6).

הערה: שימו לב שברגע שתשלחו את הדירוג לאיביי לא תוכלו לשנות אותו.

דרגו את המוכר באיביי בכוכבים

תמונה מספר 6: דרגו את המוכר באיביי בכוכבים

7. לאחר שאישרתם את שליחת הדירוג, תקבלו על כך הודעת תודה מאיביי (כמתואר בתמונה מספר 7).

הודעה מאיביי המאשרת את קבלת הדירוג על המוכר

תמונה מספר 7: הודעה מאיביי המאשרת את קבלת הדירוג על המוכר 

לאחר שהשארתם פידבק Feedback למוכר, סביר להניח שהמוכר ייתן גם לכם פידבק

חיובי על כך ששילמתם בזמן על המוצר.

מדריך וידאו לדירוג מוכרים באיביי


מקווים שנהניתם מהמדריך וכעת אתם יודעים כיצד לדרג מוכרים באיביי, חשוב שתדרגו כל רכישה שאתם מבצעים מהסיבה הפשוטה שכך זה עובד ב- Ebay.. כך גם שאר הקונים יוכלו לדעת האם המוכר הוא אמין או לא.

אם יש לכם שאלות נוספות, או במידה ותרצו לפנות אלינו בנושאים שונים.

שלחו מייל ל- This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

חפשו אותי ב- Google

| אולי יעניין אותך גם


 



הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר