Skip to main content

תוך שניות ובחינם: כיצד להמיר קובץ PDF ל- WORD בצורה הנוחה והפשוטה ביותר 2021

 |  Yossi Demri

קיבלתם קובץ PDF ואתם מעוניינים להמיר אותו למסמך וורד (Word), כזה שניתן לערוך אותו ולבצע בו שינויים ? במדריך זה נסביר כיצד להמיר קבצי PDF לוורד מבלי להתקין אף אפליקציה במחשב או בסמארטפון.

כל תהליך ההמרה מתבצע באמצעות אתר freepdfconvert המאפשר להמיר קבצים מפורמט לפורמט בקלות ובחינם דרך המחשב או הסמארטפון. אם תנסו להמיר קבצי PDF המכילים דפים רבים או מכילים דפים עם תמונות, טבלאות, איורים וכו', אז לאתר ייקח הרבה יותר זמן להמיר אותם ותצטרכו לחכות בסבלנות עד שהתהליך יסתיים או שתוכלו לשלם על אחת מהחבילות המוצעות באתר הכוללות זמני המרה מהירים יותר, המרות ללא הגבלה ואפשרויות המרה מתקדמות יותר.

המחירים של החבילות נעים בין 20 ש"ח לשימוש באתר למשך חודש אחד בלבד ועד ל- 400 ש"ח לשימוש בכל האפשרויות המתקדמות שהאתר מציע לכל החיים.

אנו משתמשים רק בחבילה החינמית וממירים באמצעותה קבצי PDF המכילים 1-3 דפים שלא כל כך מסובך להמיר אותם. אנו לא ממליצים להעלות לאתר קבצי PDF המכילים מידע רגיש וסודי, למרות שהאתר מציין שהוא לא משתף את המידע של המשתמשים עם אף גורם והוא גם משתמש בהצפנת 256 ביט.

איך ממירים קובץ PDF למסמך וורד

היכנסו לאתר freepdfconvert. לחצו על "Choose PDF file".

הערה: ניתן גם להעלות לאתר קבצי PDF באמצעות קישור, או ישירות מחשבון הדרופבוקס (Dropbox) או הגוגל דרייב (Google Drive) שלכם. אנו פחות ממליצים על האפשרויות האלה מפני שהאתר מבקש להעניק לו גישה לחשבונות.

העלו את קובץ ה- PDF שאתם מעוניינים להמיר לאתר

בחרו מהמחשב את קובץ ה- PDF שאתם מעוניינים להמיר והמתינו עד שתהליך ההמרה יסתיים בהצלחה. לחצו על "Download" כדי להוריד את קובץ הוורד למחשב שלכם. לאחר מכן, בחרו את התיקייה שבה תרצו לשמור את הקובץ.

הורדת קובץ הוורד שהאתר יצר מקובץ ה- PDF

מדריך וידאו להמרת קבצי PDF ל- WORD

כעת, תוכלו ליהנות מגרסת הוורד של קובץ ה- PDF שהעליתם לאתר. ניתן לערוך את הטקסט המופיע בתוך הקובץ או לבצע שינויים אחרים ולשמור אותו כקובץ וורד חדש.

| אולי יעניין אותך גם


 



הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר