עד היום, הזמנת מונית עבור אדם אחר הייתה משימה די מסורבלת שדרשה לא מעט תיאומים, כמו שליחת פרטי הנהג לנוסע, עדכון על זמן ההגעה, מעקב עצמאי אחר המסלול ולעיתים גם תיווך בזמן אמת בין הנהג לנוסע. כעת, עם השקת הפיצ’ר החדש של Gett שנקרא "מעקב בזמן אמת אחר הנסיעה", החברה מציעה פתרון טכנולוגי שמפשט את התהליך, מייעל את חוויית המשתמש ומאפשר לעקוב אחר הנסיעה בזמן אמת – מרחוק.
להשגיח על הנסיעה בכל זמן ומכל מקום
הפיצ’ר החדש מאפשר להזין את פרטי הנסיעה ישירות באפליקציה ולבחור את איש הקשר שאליו מיועדת ההזמנה. ברגע שהנסיעה נקבעת, הנוסע מקבל הודעה עם קישור ייעודי למעקב בזמן אמת, פרטי יצירת קשר עם הנהג ואפשרות לתקשר איתו באופן עצמאי, מבלי "להטריד" את המזמין. במקביל, מזמין הנסיעה מקבל התראות שקטות על התקדמות הנסיעה – מרגע עליית הנוסע למונית ועד לסיומה, וכל זאת בלי צורך להתערבות נוספת או מעקב צמוד אחר האפליקציה.

הפיצ’ר פותח כדי לתת מענה פרקטי למצבים יומיומיים מוכרים, כמו הזמנת מונית לילד שחוזר מבית הספר, סיוע לאדם שזקוק להסעה לבדיקה רפואית, הסעת חבר או חברה שחוזרים מבילוי בשעות הקטנות של הלילה ועוד. השירות מאפשר ללוות את הנסיעה מרחוק, בלי הצורך להיות נוכחים פיזית בתוך המונית ומעניק תחושת ביטחון, שליטה ושקט נפשי, גם לנוסע וגם למזמין.
ליאת ארזי, מנהלת מוצר ב- Gett אמרה "השירות החדש נולד מתוך צורך ממשי של הלקוחות שלנו. עבורם זו הדרך לדאוג ליקיריהם בזמן שהם לא בקרבתם ולקבל חווית שירות מוכרת ונוחה שמחברת בין כל השותפים לנסיעה במקסימום שקיפות ויעילות".
הפיצ'ר "מעקב בזמן אמת אחר הנסיעה" כבר זמין באפליקציית Gett לאנדרואיד ו- iOS.