הכינו את הארנקים: נינטנדו משיקה אפליקציה ומגוון מוצרים ממותגים לילדים

נינטנדו (Nintendo) שוב עושה את זה והפעם היא מכוונת לקהל הצעיר יותר. החברה הכריזה על "Hello, Mario!", אפליקציה חינמית המיועדת ל- iOS, אנדרואיד (Android) ו- Switch, שתושק לצד קולקציה חדשה ומלאת צבע של מוצרים בעיצוב מריו המיועדים לילדים ופעוטות, שיגיעו לחנויות ביפן כבר בסוף החודש.

בניגוד לאפליקציות קודמות של נינטנדו, שדרשו מהמשתמשים מנוי פעיל ל- Nintendo Switch Online, אפליקציית Hello, Mario! החדשה שומרת על פשטות. היא מחזירה לחיים את הקסם של מסך הפתיחה האייקוני ב- Super Mario 64, שבו ראשו התלת-ממדי של מריו מדגים את היכולות של ה- N64. כאן, הילדים יכולים למשוך, למתוח ואפילו להעיף את פניו של מריו לכל כיוון, בזמן שהוא מגיב במגוון הבעות מצחיקות.

אפליקציית Hello, Mario! באייפד
אפליקציית Hello, Mario! באייפד. קרדיט: נינטנדו

יש גם את קולקציית My Mario הכוללת מוצרים ממותגים לקטנטנים

לצד השקת האפליקציה, נינטנדו מציגה גם את קולקציית My Mario החדשה, הכוללת מגוון מוצרים בעיצוב מריו המיועדים לילדים ופעוטות, ביניהם בובות פרווה, כלי אוכל בטוחים לשימוש פעוטות, צעצועי נשיכה, פריטי לבוש ואפילו ספר אינטראקטיבי עם כריכה קשה שעליו מופיעות פניו האהובות של מריו.

 

שני פריטים מעניינים בקולקציה החדשה הם הסטים של קוביות העץ הממותגות: הסט הקטן כולל שלושה חלקים שעליהם מופיעים מריו, הפטרייה ובלוק השאלה. מחירו של הסט עומד על 2,980 ין יפני (כ- 20 דולר).

הסט הגדול יותר כולל 30 חלקים שעליהם מופיעים לואיג’י, פיץ’ ויושי, יחד עם צינור מעבר ואלמנטים נוספים מהמשחק הפופולרי. מחירו של הסט עומד על 19,980 ין (כ- 135 דולר).

קוביות הדמויות מצוידות גם בפונקציית Amiibo, המאפשרת להשתמש בהן עם קונסולת ה- Switch במקום בדמויות ה- Amiibo הסטנדרטיות.

סט קוביות עץ ממותגות מריו
סט קוביות עץ ממותגות מריו. קרדיט: נינטנדו

קולקציית My Mario תהיה זמינה למכירה בחנויות נינטנדו ביפן בערים טוקיו, אוסקה וקיוטו, החל מה- 26 באוגוסט, במקביל להשקת אפליקציית Hello, Mario!.

נכון לעכשיו, נינטנדו לא אישרה אם גרסה באנגלית של האפליקציה תושק.

אולי יעניין אותך גם

 
דילוג לתוכן