פיצ'ר החיפוש המהפכני 'הקפה לחיפוש' (Circle to Search) מאפשר למשתמשים לחפש כל דבר שמופיע להם על המסך על ידי הקפה שלו בעיגול. נכון להיום, זוהי הדרך הכי פשוטה ומהירה לבצע חיפוש במנוע החיפוש של גוגל.

עדכון האבטחה של סמסונג (Samsung) לחודש אוגוסט יצא לדרך וכבר הגיע לסדרת ה- Galaxy S24 ולחלק מדגמי ה- Galaxy Z החדשים, הכוללים את ה- Z Fold 6 וה- Z Flip 6. מדובר בעדכון חשוב המכיל תיקונים שונים, חלקם בעלי חשיבות גבוהה ואחד מהם בעל חשיבות קריטית.

בשנת 2020, אפל הסירה את המשחק פורטנייט (Fortnite) מחנות האפליקציות שלה, App Store, מפני שאפיק גיימס (Epic Games) הטמיעה מערכת חיוב משלה בתוך המשחק ובכך עברה על חוקי חנות האפליקציות של אפל. למרות כל הניסיונות של ענקית הטכנולוגיה לגרום למפתחת המשחק לבטל את המהלך, היא התעקשה ונשארה בשלה.

לפני מספר שנים בכל בית היה טאבלט. הילדים שיחקו איתם במשחקים וצפו בסרטונים וההורים השתמשו בהם בעיקר כדי לראות איך מכינים מתכון מסוים ביוטיוב או כדי לגלוש באתרי החדשות השונים.

חברת ASUS (אסוס) השיקה היום בישראל את ה- ProArt P16. מחשב נייד עוצמתי ואלגנטי המגיע עם חומרה מתקדמת ושלל פיצ'רים מבוססי בינה מלאכותית.

ענקית המחשוב הטייוואנית ASUS, השיקה בישראל את המחשב הנייד הראשון שלה, שמגיע עם המעבד AMD Ryzen AI החדש. ה- Zenbook S 16 UM5606 משתייך לסדרת הפרימיום של החברה ומציע מגוון פיצ'רים מתקדמים מבוססי בינה מלאכותית לצד עיצוב דק ויוקרתי.

גוגל משקיעה לא מעט זמן וכסף בשנתיים האחרונות בפיתוח תכונות ושירותי AI שונים, כולל בצ'אטבוט החכם והמתקדם שלה ג'מיני (Gemini). מי שמשתמש באפליקציות הפופולריות של גוגל, כמו ג'ימייל (Gmail) וגוגל דוקס (Google Docs) למשל, בטח שם לב לכל התכונות החדשות שצצו בזמן האחרון.

אולימפיאדת פריז 2024 בעיצומה ויוטיוב עושה הכל כדי שהצופים שלה יקבלו את חווית הצפייה הטובה, המיוחדת והמהנה ביותר. חוץ מהשידורים החיים ורגעי השיא שהיא מעבירה בפלטפורמה, כעת היא מאפשרת לצפות במשחקים האולימפיים דרך עיניהם של יוצרי תוכן מפורסמים.

מיקרוסופט (Microsoft) חשבה להיכנס בענק לתחום המובייל עם חנות אפליקציות לאנדרואיד ו- iOS, עוד כשנאבקה בבית המשפט לרכוש את חברת Activision Blizzard. עמוד אינטרנט מסתורי שהתגלה במקרה לפני מספר ימים מצביע על כך שהחנות הזאת תהפוך בקרוב לאמיתית.

הפיצ'ר 'הקף לחיפוש' (או בשמו הלועזי 'Circle to search') הוצג על ידי גוגל וסמסונג בחודש ינואר השנה כדרך חדשה, מהירה ונוחה יותר לחיפוש מוצרים ופריטים שונים המופיעים על המסך של הסמארטפון.

 
דילוג לתוכן