סוני (Sony) הודיעה כי היא מתכוונת לרכוש את חברת Audeze, יצרנית מוכרת של אוזניות יוקרתיות המיועדות לתחומי הגיימינג והאודיו. מחירי האוזניות של החברה מגיעים לעיתים לאלפי שקלים וזוכים לציונים גבוהים מסוקרים ומשתמשים רבים ברחבי העולם.

שיתוף צילום מסך של אתר אינטרנט מתבצע כיום באנדרואיד (Android) ללא הקישור לאתר (URL). משתמשים שמעוניינים לצרף גם קישור נאלצים לשלוח אותו בנפרד. כעת מתברר שבאנדרואיד 14 יהיה ניתן לשלב בין השניים על מנת שלמשתמשים יהיה נוח יותר לשתף אתרים.

וואטסאפ מקבלת פיצ'ר חדש שהמשתמשים חיכו לו הרבה זמן. באמצעות הפיצ'ר החדש הם יוכלו לשלוח תמונות לחברים והמשפחה מבלי שהאיכות שלהן תיפגע יותר מידי בדרך.

בוואטסאפ (Whatsapp) כנראה ממש אהבו את פיצ'ר תזמון השיחות הקוליות שקיים בזום (Zoom), גוגל מיט (Google Meet) ומיקרוסופט טימס (Microsoft Teams) והחליטו "לאמץ" אותו לאפליקציית המסרים המיידיים הפופולרית שלהם.

מיקרוסופט (Microsoft) תסגור החודש את אפליקציית העוזרת הדיגיטלית שלה קורטנה (Cortana), כדי שהיא תוכל לשים דגש גדול יותר על צ'אטבוטים המבוססים על בינה מלאכותית, כמו: ChatGPT, הצ'אט של בינג ותכונות אחרות המבוססות על בינה מלאכותית שנמצאות בווינדוס (Windows) ובדפדפן מיקרוסופט אדג' (Microsoft Edge).

התחרות בין יוטיוב, אינסטגרם וטיקטוק הולכת ומתחממת ושלושת הענקיות לא עוצרות לרגע. בכל מספר שבועות/חודשים הן משחררות מספר פיצ'רים מתבקשים ושימושיים גם לצופים וגם ליוצרי התוכן, שהופכים את חווית השימוש שלהם למהנה וטובה יותר - הפעם הגיעה תורה של יוטיוב.

לתגיות בלוטות' (Bluetooth Trackers) יש גם יתרונות וגם חסרונות. היתרון הבולט שלהן הוא שהן מאפשרות למצוא כל מיני פריטים קטנים וגדולים בקלות, אבל החסרון הכי גדול שלהן הוא שהן גם מאפשרות להאקרים או לזרים בעלי כוונות זדוניות לעקוב אחריכם.

מיקרוסופט חשפה את הצ'אט של בינג המבוסס על ChatGPT לפני יותר מ- 5 חודשים ואיפשרה רק למשתמשי מיקרוסופט אדג' (Microsoft Edge) להשתמש בו. כעת, היא אישרה כי הוא הגיע לדפדפנים ספארי (Safari) של אפל וכרום (Chrome) של גוגל.

נטפליקס (Netflix) הכריזה על פיצ'ר חדש המיועד עבור האפליקציה המותאמת למכשירי אנדרואיד ואייפון שנקרא "הנטפליקס שלי" (My Netflix). מדובר בכרטיסייה שתופיע בפינה השמאלית התחתונה של החלון, שתחליף את כרטיסיית ה- "הורדות" הישנה. הכרטיסייה החדשה תעזור למשתמשים למצוא את התוכניות שהם צופים בהן בדרך כלל באופן פשוט ומהיר יותר.

כיום, כמעט בכל אפליקציית מסרים מיידיים ורשת חברתית ניתן למצוא את הסטוריז (סיפורים). תמונות וסרטונים קצרים שנמחקים לאחר 24 שעות ובהם המשתמשים משתפים את העוקבים שלהם במה שעובר עליהם במהלך היום.

 
דילוג לתוכן