שואלת שאלות ובוחנת תמונות: טינדר תשיק בקרוב תכונת AI בשם "כימיה"

אפליקציית ההיכרויות טינדר (Tinder) מנסה לאמץ את הבינה המלאכותית לחיקה, לאחר שדיווחה על 9 רבעונים רצופים של ירידה במספר המנויים המשלמים.

במהלך שיחת המשקיעים שנערכה השבוע, הודיעה חברת האם Match Group, כי טינדר בוחנת תכונה חדשה בשם "כימיה" (Chemistry), שנועדה להכיר את המשתמשים טוב יותר באמצעות שאלות אישיות ומעבר על התמונות השמורות בגלריה, כדי ללמוד על תחומי העניין והאישיות שלהם.

 

התכונה החדשה כבר זמינה במדינות נבחרות

מנכ"ל Match Group, ספנסר ראסקוף (Spencer Rascoff), אמר "התכונה כבר נמצאת בשלב פיילוט בניו זילנד ובאוסטרליה, וצפויה להפוך לאחד מהמרכיבים המרכזיים בחוויית המשתמש החדשה של טינדר בשנת 2026".

החברה מסבירה כי תשתמש בבינה המלאכותית כדי לשאול את המשתמשים שאלות ענייניות, במטרה להציע התאמות מדויקות ומתאימות יותר. לדוגמה: אם במכשיר של המשתמש יופיעו תמונות מטיולים בטבע או של גלישה בים, האלגוריתם עשוי לחבר אותו עם אנשים בעלי תחביבים דומים.

הבינה המלאכותית תנגס ברווחים

לצד הניסויים והחידושים בטינדר, Match Group נאלצת להתמודד עם פגיעה כלכלית משמעותית. החברה ציינה כי כתוצאה מתהליכי הבדיקה של המוצר, צפויה השפעה שלילית של כ- 14 מיליון דולר על ההכנסות הישירות של טינדר ברבעון הרביעי.

בנוסף, מגמות נוספות בענף אפליקציות ההיכרויות גרמו לה להוריד את תחזית ההכנסות לרבעון זה, שנעה כעת בין 865 ל- 875 מיליון דולר – מתחת לציפיות האנליסטים שעמדו על 884.2 מיליון דולר.

הבינה המלאכותית אינה הניסיון היחידי של טינדר להגדיל את מספר המנויים והמעורבות באפליקציה. החברה השיקה לאחרונה מגוון תכונות מעניינות כמו מצבי היכרות חדשים, אפשרות לדייטים זוגיים, אימות פנים ועיצוב מחודש לפרופילים, הכולל מידע על המשתמש כבר בתמונה הראשונה ושאלות מובנות בגלריית התמונות.

בדו״ח של הרבעון השלישי דיווחה Match Group כי ההכנסות של טינדר ירדו ב- 3% בהשוואה לשנה הקודמת, לצד ירידה של 7% במספר המשתמשים המשלמים.

בסך הכול, תוצאות החברה עמדו בקירוב לתחזיות האנליסטים – עם עלייה של 2% בהכנסות שהסתכמו ב- 914.2 מיליון דולר ורווח למניה של 62 סנט, לעומת תחזית של 915 מיליון דולר ו- 63 סנט למניה.

אולי יעניין אותך גם

 
דילוג לתוכן