Skip to main content

רק עד סוף השנה: Epic Games מחלקת משחקים בחינם

 |  Yossi Demri

חברת אפיק (Epic), המפתחת של המשחק הפופולרי פורטנייט (Fortnite), מחלקת לכבוד סוף השנה האזרחית וחגי הנוצרים המתקרבים משחקים בחינם. את המשחקים היא תחלק בחנות המשחקים המקוונת שלה Epic Games Store.

החלוקה הזו נהפכה לסוג של מסורת מצד המפתחת הפופולרית. בכל סוף שנה היא בוחרת משחקים באופן אקראי ומאפשרת למשתמשיה להוריד אותם בחינם. המשתמשים מחכים בקוצר רוח לתקופה הזו בשנה ולמשחקים שהחברה מציעה.

גם השנה כמו בשנים קודמות יתקיימו 15 ימי חלוקה בהם אפיק תחלק משחק אחד בכל יום. המשחק יהיה זמין להורדה למשך 24 שעות בלבד ולאחר מכן יתחלף במשחק אחר.

החגיגה כבר החלה והמשחקים שחולקו עד עכשיו הם: משחק האסטרטגיה המוצלח Tower Defense, משחק המירוצים Horizon Chase Turbo, משחק הפעולה Wolfenstein: The New Order, והמשחק המוצע היום להורדה בחינם הוא משחק פאזל/הרפתקאות LEGO Builder's Journey.

נכון, המשחקים שחולקו עד עכשיו בחינם הם לא משחקים עם גרפיקה גבוהה במיוחד והם לא נמכרים בסכומים גבוהים, אך ייתכן שבימים הקרובים החברה תחליט לחלק משחקים "שווים" יותר.

בנוסף, ניתן למצוא בחנות הנחות ומבצעים מיוחדים על המשחקים החמים ביותר שיש כיום: Marvel's Spider-Man Remastered במחיר של 179.25 ש"ח במקום 239 ש"ח, God of War ב- 119.40 ש"ח במקום 199 ש"ח, FIFA 23 (הגרסה הרגילה) ב- 115.60 ש"ח במקום 289 ש"ח, Assassin's Creed Valhalla ב- 78.87 ש"ח במקום 239 ש"ח ועוד.

משחקים טובים נוספים שאפיק מציעה להורדה בחינם באופן קבוע, הם: פורטנייט, רוקט ליג (Rocket League) ופול גייס (Fall Guys).

כל מה שצריך לעשות כדי להוריד את המשחקים, זה לפתוח חשבון בחנות המשחקים בחינם וזהו. לאחר מכן ניתן להוריד את המשחקים למחשב ולשחק.

| אולי יעניין אותך גם


 



הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר