Skip to main content

מדריך מעודכן 2021: כיצד להוריד טאמבניילים של סרטונים ביוטיוב

 |  Yossi Demri

נתקלתם באיזושהי תמונה ממוזערת ביוטיוב או בשמה המוכר יותר - טאמבנייל (Thumbnail), שמצא חן בעיניכם. יוצרי תוכן בדרך כלל משקיעים הרבה זמן ומחשבה על הטאמבניילים שלהם, מפני שהטאמבנייל והכותרת של הסרטון הם אלה שבדרך כלל גורמים לצופים להקליק על הסרטון ולצפות בו.

במדריך זה, נסביר כיצד להוריד טאמבניילים של סרטונים ביוטיוב מבלי להתקין אף תוכנה או אפליקציית צד שלישי במחשב או בסמארטפון. עם זאת, חשוב לזכור שהטאמבנייל שייך אך ורק ליוצר הסרטון ואין להשתמש בו מבלי לבקש את רשותו.

אתר Youtube thumbnail grabber הוא אתר פופולרי וותיק המאפשר לגולשים להוריד טאמבניילים בחינם, באיכויות וגדלים שונים על ידי הדבקת הקישור של הסרטון בלבד.

איך מורידים טאמבנייל של סרטון ביוטיוב

אז אם אתם רוצים להוריד טאמבנייל כלשהו שמצא חן בעיניכם, עקבו אחר השלבים הבאים:

1. כנסו ליוטיוב והעתיקו את הקישור של הסרטון שאתם מעוניינים להוריד את הטאמבנייל שלו.

העתקת קישור של סרטון ביוטיוב

2. כנסו לאתר Youtube thumbnail grabber --> הדביקו את הקישור של הסרטון בחלונית הריקה המופיעה במרכז החלון ולאחר מכן לחצו על הלחצן "Get Thumbnail Images" שנמצא מתחתיה.

הדביקו את הקישור של הסרטון שאתם רוצים להוריד את הטאמבנייל שלו

3. כעת, האתר יציג 5 טאמבניילים בגדלים שונים - HD Image (1280x720)SD Image (640x480)Normal Image (480x360)Normal Image (320x180) ו- Normal Image (120x90).

ניתן להוריד את הטאמבנייל הרצוי על ידי לחיצה על הלחצן "Download xx Thumbnail Image" שנמצא מעל הטאמבנייל, או על ידי לחיצה על הטאמבנייל באמצעות הכפתור הימני בעכבר ולאחר מכן בחירה באפשרות "שמירת תמונה בשם.." --> בחרו את התיקייה שבה תרצו לשמור את התמונה ולאחר מכן לחצו על "שמור".

הורדת טאמבנייל של סרטון ביוטיוב

כעת, התמונה תישמר במחשב או בסמארטפון שלכם ותוכלו לצפות בה או להשתמש בה, במידה וקיבלתם אישור על כך מהיוצר של התמונה.

| אולי יעניין אותך גם


 



הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר