Skip to main content

והזוכה הוא/היא: טיקטוק הוא האתר הפופולרי ביותר בשנת 2021

 |  Yossi Demri

מחקר שערכה חברת קלאוד פלייר (Cloudflare) האמריקאית קבע: טיקטוק הוא האתר הפופולרי ביותר בעולם בשנת 2021. לפי מאמר שפרסמה קלאוד פלייר בבלוג הרשמי שלה, הרשת החברתית הסינית עקפה את גוגל, פייסבוק, יוטיוב ואפילו את וואטסאפ, ונמצאת במקום הראשון ברשימת האתרים שביקרו בהם הכי הרבה גולשים השנה. בשנה שעברה, הצליח האתר להגיע רק למקום ה- 7 ברשימה.

חברת קלאוד פלייר מספקת שירותי CDN, אבטחת מידע, הפצת DNS ומשמשת כשרת אירוח מרכזי.  לפי המחקר שהחברה פרסמה, ענקית החיפוש גוגל הגיעה למקום השני, פייסבוק הגיעה למקום השלישי ומיקרוסופט ואפל למקומות הרביעי והחמישי בהתאמה. הופתענו למצוא את אפליקציית המסרים המיידיים הפופולרית וואטסאפ במקום ה- 10. הרי יש מיליוני אנשים ברחבי העולם שמחוברים לאפליקציה ומשתמשים בה או בממשק האינטרנטי שלה Whatsapp Web מידי יום, כמעט ללא הפסקה.

דירוג האתרים המלא

אלה האתרים שמדורגים במקומות 1-10:

1. tiktok.com

2. google.com

3. facebook.com

4. microsoft.com

5. apple.com

6. amazon.com

7. netflix.com

8. youtube.com

9. twitter.com

10. whatsapp.com

שנת 2021 הייתה ללא ספק שנה מוצלחת עבור האפליקציה הסינית שהצליחה ליצור באז גדול ברחבי העולם.

חשוב לציין - עם כל הכבוד לקלאוד פלייר, היא לא פרסמה במאמר נתונים חשובים, כמו: כמה גולשים ביקרו בכל אחד מהאתרים ברשימה או כמה זמן הם שהו בכל אתר ואתר, ומידע נוסף שמאפשר להבין בצורה ברורה יותר כיצד הדירוג בוצע. לכן, לא היינו מסתמכים ב- 100% על הדירוג שלה.

| אולי יעניין אותך גם


 



הצטרפו אל +900 גולשים, המקבלים עדכונים שוטפים על תוכן עדכני ובלעדי של חדשות, מדריכים וסיקורים למחשבים ולסלולר